MSN i profil.

Om siden d.  15. juni. 2005, skrevet af Alaza
Vist: 494 gange.

Alaza

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 15:33:13
Svar/Indlæg:
141/72
En feature jeg savner er at kunne opgive sin MSN i ens profil. Specielt nu hvor ICQ er ved at uddø. Er det noget man kunne forvente at se implementeret?

Silverman

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 15:54:21
Svar/Indlæg:
1720/3
Det kan jeg måske godt følge dig i..

- og det vil ikke kræve særligt emget da mail feltet allerede er der.. så man skulle bare have en lille trykkanp hvor man kan vælge man også har msn

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 15:58:42
Svar/Indlæg:
2732/41
Er ICQ ved at dø? ?:(

Zy!Rex

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2005 16:13:58
Svar/Indlæg:
231/33
Så vidt jeg ved at der sku ikke ret mange som bruger icq mere nu når msn er blevet så poplær,

Silverman

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 16:16:01
Svar/Indlæg:
1720/3
Der er stadig mange der bruger icq..

Men synes det er værd at overveje msn som en funktion

Alaza

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 16:18:07
Svar/Indlæg:
141/72
Alle mine contacts på ICQ har nu også MSN, så har personligt valgt at droppe ICQ helt.

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 16:18:28
Svar/Indlæg:
6624/113
MSN er da noget bras.

Kan ikke haandtere offline beskeder uden man skal sende en mail, og det er fanme nede konstant og hele tiden.

ICQ er skam ikke ved at doe - folk vil bare hellere have noget der ikke kraever hjerne for at kunne bruges. :D

Alaza

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 16:46:46
Svar/Indlæg:
141/72
Sajmon:

Er helt enig med dig, det irriterer mig også at man ikke kan sende offline beskeder. Er også mere til Q, men det er svært når alle andre er mere interesseret i andet. Kører dog med Trillian, så jeg slipper for det poppede Messenger.

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 16:56:31
Svar/Indlæg:
3169/185
Bruger mailfeltet til MSN...

ICQ uddør aldrig, men har det ikke installeret i øjeblikket :P

Kræver ICQ hjerne at kunne bruge? - Var da det værste fis jeg har hørt længe... - Programmet er enormt simpelt at anvende.. :|

ICQ er let og praktisk... Dog er det pisse irriterende programmet da man skal lede på lam måde efter ens "profil" når man har formateret.. - En mail er sq lettere at huske end et nummer på så mange cifre..... - Anyways.. Brugte ICQ langt før MSN...

- 12k

Cyberguyen

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 21:03:28
Svar/Indlæg:
611/26
Icq er et lorte program - Men protokollen er en del bedre end Messengers...

Så er det jo godt t der findes Trillian og Miranda 8)

Alaza

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 21:24:03
Svar/Indlæg:
141/72
Præcis, præcis. Men back to topic: Er det noget vi kan se frem til fra OC.dk's side?

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 21:28:53
Svar/Indlæg:
2959/206
Sajmon, #6:
MSN er da noget bras.

Kan ikke haandtere offline beskeder uden man skal sende en mail, og det er fanme nede konstant og hele tiden.

Mit msn kører da fint 24/7? Syntes ikke der er specielt meget downtime på det.. :00

Nå ja, alt det poppede i msn kan slettes, laves om eller hva man vil.. Med Mess Patch www.mess.be :)
Søgefelter, MSN logo, spil osv..

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
15-06-2005 21:30:09
Svar/Indlæg:
14079/622
man kan bare skive det i "beskrivelse" evt ? :)

men jeg er sgu ikke interesseret i at folk kan kontakte mig uden mit "samtykke".. "just because you´re paranoid, dosen´t mean they´re not after you" :) ;) (citat: T:omgun)

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2005 22:14:34
Svar/Indlæg:
1996/65
ICQ dør aldrig ... fordi det er den eneste fornuftige protokol ...

MSN er kun blevet så populært fordi alle de mange mennesker som bruger Wirus XP får det smidt i hovedet så snart de starter maskinen ...

MSN er også fint nok, hvis ellers de kunne holde sig til tekst beskedder som rigtig chat er, ikke alt det fancy "vink" og hvad ved jeg ... Men de mangler altså offline besked muligheden ... x(

Jeg kender meget få mennesker, som lader sin maskine køre 24/7 ... og det er så irriterende ikke at kunne sende dem en besked ... og hvis man forsøger via email ... så skal folk jo huske at kontrolere deres mail før at beskeden bliver læst ... det er altså efter min mening uholdbart ... ?:(

Men bare fordi det er så udbredt, så vil jeg da give #0 ret i at MSN adresser burde kunne indskrives i ens profil .... :D

DxB^

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2005 22:21:15
Svar/Indlæg:
183/26
Følger med strømmen.. Messenger; det er det de unge vil ha' :)
Holder også mere til ICQ, men da alle dem jeg jævnligt snakkede med over icq, droppede det til fordel for Messenger, var der jo ikke meget andet at gøre :l

Og ja! Ligner fandme ikke noget med de offline beskeder!!

Selvom jeg ikke har andet kontakt med folk herinde, andet end igennem foraet, så kan jeg da godt se det ville være en fin ide :)

Whistler

Superbruger
Tilføjet:
02-07-2005 21:32:23
Svar/Indlæg:
207/0
ICQ har stadig ret mange brugere på verdensplan, og dør ikke lige de første 10år.

jeg har selv et ret lavt ICQ nummer og har brugt det siden 1996 ca.

synes bestemt messenger er det mest defekte stykke software i langtid.

alle dets funktioner er jo sådan noget møgunger og pop knægte bruger, det kan ikke relay beskeder etc. det er generalt ikke brugbart medmindre folk er online på samme tid.

hvorimod ICQ kan sætte beskeder i KØ hos mirabellis serverne.

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 00:29:19
Svar/Indlæg:
2175/186
Bruger MSN, men af den simple grund, at ellers ville jeg ikke kunne komme i kontakt med folk ;) Dog brugte jeg en overgang Linux (rigtig godt, men ikke fuldendt) og der var der et alt-muligt-chat program, som var så simpelt og dejligt :)

Men altså msn stinker på nærmest alle områder, og nej, gider ikke have et kæmpe smækkys smasket op på skærmen (wink), og nej gider ikke have min dejlige Bob Dylan, Lars lilholt musik ødelagt af en ringede ulækker lyd, samtidig med at et crappy vindue dukker op, og ødelægger min markering i adobe photoshop, eller ødelægger min hårdttænkende (:P) hjerne i noget programmering :/(Nudge)

hmm... version 6 (og nedad) var da bedre :) hurtigere (fx kontakt listen), bruger mindre resurcer, mindre generende at bruge, "gamle meddelser" virkede.... brugte også version 6 indtil version var obligatorisk

MEN hermed IKKE sagt at ICQ er godt, synes det er træls at bruge... dog vil jeg sige at Lite har gjort ICQ en del dejligere :)

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 00:42:54
Svar/Indlæg:
2732/41
16# Windows Messenger er gud! :)

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 00:47:16
Svar/Indlæg:
2175/186
#17 kan heller ikke lide det, men kræsen er jeg vel, der må jo næsten være nogen der kan lide de popsmarte funktioner... Kan personligt godt lide stilrene ting, ikke fordi man lige kan kode det sammen med messenger/chat, men simpelt så muligt, og ikke andet end det man bruger... bl.a. også derfor jeg godt kunne tænke mig mac til pc... hmm...

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 00:58:02
Svar/Indlæg:
2453/80
havde lige skrevet et langt inlæg(syns jeg selv :p )
men da jeg ville trykke ok ramte jeg "din signaur" :(
damn touchpad x(

men i korte træk prøvede jeg vidst bare at sige: msn FUCKING STINKER x( :e

håber jeg rammer "ok" denne gang :p

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 00:59:32
Svar/Indlæg:
2453/80
#18 mener du mac's styresystem til pc ?

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 02:35:28
Svar/Indlæg:
2175/186
#20, jep sys hardwaren er for dyr i forhold til ydelse... ved godt der snart kommer intel versioner som sandsynligvis bliver cracket... må vi jo håbe ;)

Q-jo

Superbruger
Tilføjet:
03-07-2005 09:57:08
Svar/Indlæg:
303/35
hvis vi skal have MSN felt i profilerne så skal der også være mulighed for at sætte sit helt eget emoticon ind :p :p :p :p

Men! ja det er korrekt - det ville hjælpe med det extra felt.

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 10:11:54
Svar/Indlæg:
830/15
Jeg brugte ICQ, synes der var alt for meget lort jeg ikke kunne bruge til noget. Så begyndte andre jeg kendte at få internet og de begyndte at bruge messenger, så prøvede jeg det og kørte med begge dele et godt stykke tid. Efter et godt stykke tid var alle mine ICQ kontakter (Ok ok, alle og alle - tror der var 50 ca.) hoppet over på messenger og så var der ingen grund til at bruge ICQ mere. Så opdagede jeg A-Patch til MSN messenger som kunne fjerne alt det lort jeg ikke kunne bruge til noget deri - dejlig simpel no-nonsense brugerflade i msn, og ikke alt det lort der (Efter min mening) også befinder sig i ICQ.

Kort fortalt begyndte jeg med messenger fordi jeg ingen kontakter havde tilbage i ICQ, og mht. at messenger er meget nede så er det ikke mange minutter om året jeg oplever downtime - Bare lige min lille historie :)

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 10:47:13
Svar/Indlæg:
2453/80
det er ting som mac der gør mig glad for windows :D
når mit windows laver max ged og intet virker, sætter jeg mig 3 min ved min mors mac.. så er det som en drøm og komme tilbage til windows... -selv når det er gået i ged :e ;)

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 10:50:08
Svar/Indlæg:
2175/186
#24 jeg vil vove at påstå at mit windows ikke er gået ned siden jeg har haft min comp, dvs. 6 måneder... hver gang har noget Ctrl-Alt-Del virket... dog er den gået lidt kold pga. OC, men det er jo ikke win's skyld...

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 11:15:23
Svar/Indlæg:
2453/80
syns eller ik det sker så ofte... men når det sker syns jeg til gengæld det er slemt :l

ChrisB

Superbruger
Tilføjet:
03-07-2005 16:13:56
Svar/Indlæg:
148/42
Tja, jeg syntes nu også at MSN skulle smides ind, da alle smart-phones og andre PDAer har det inbygget i OSen.
Og folk der har sådan en dims vil mange gange spare på pladsen i deres mobile enhed, så de vil ikke installerer Aquile eller hvad der nu er af ICQ / Multi clienter..
Så IND med MSN!!

bare lige mine 2 cents..

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
03-07-2005 16:24:17
Svar/Indlæg:
3532/303
Hvorfor klager folk over popsmarte funktioner i msn ?
De små vinduer der popper op ved taskbar er pisse irriterende, det er det første jeg slog fra, så slog jeg nudge fra(Det hvor hele skærmen skal ryste helt vildt), så slog jeg alle lydende fra, så slog jeg smilies fra så man bare ser "KolonD" istedet for ":D". Ahh.. Meget bedre. Man kan også fjerne alle de der spil knapper og alt muligt hvis man gider. Men nu passer det til mig.
ICQ er da ganske udemærket og det er da bestemt foran mht. offline egenskaber, men alle har jo msn. Fatsvage hoveder fra familien bruger jo også msn, ik ;)
Mvh. Rage