Det kan også være at du er heldig og du har fået en god coctail.
Med det menes at din HD måske kan være på vej ind i de evige OC-marker og at dit GFX enten er installeret fejlagtigt(Jeg mener fysisk, ikke på driver niveau) eller den monterede køler ikke virker efter hensigten(Installations fejl? Har du installeret RAM sinks ?).
Det eneste du kan gøre er at prøve med en andens komponenter og se hvad fejlen ligger i.
Uanset hvad skal du anskaffe dig en PSU hurtigst muligt.
Du spurgte tidligere om du bare skulle købe en helt ny computer når du bliver konfirmeret, nej. Det synes jeg ikke, men hvis du ikke får opgraderet den før, skal du ihvertfald gøre det når du får klinkerne til det:
Du skal få dig en ny harddisk, søg evt. på forummet efter hvad der er mest hensigstmæssigt, jeg ville nok mene at en Seagate 9.7200 ville tjene dig godt.
Hvis du er gamer kan du da ikke bruge en 17'' skærm til noget, din bisse. Samsung laver nogle gode skærme der kan fyre op for nogle dejlige opdaterings hastigheder, SyncMaster 959NF er en super skærm.
Kabinet er jo en smagssag.
PSU'en skal du bestemt ikke spare på. En Aspire 520W er super til pengene, ellers er der jo dem der er blevet forslået ovenover.
Til et par af jer andre:
Synes sgu godt lige i kan holde kammertonen, han er ung og uerfaren og måske en smule hurtig til at drage konklusioner, men der skal være plads til alle...
Mvh. Rage