AMD Venice 3000+ (skal overclockes ved bare ikke til hvad, da jeg hverken har ram eller psu til det pt. men stepping er god "0517") MSI K8N Diamond bundkort 2x hardiske (ide) 1024 DDR pt. har jeg et 6600GT men det skal måske nok skiftes ud. diverse blæsere
Der skal være overskyd til lidt af det hele så en god psu til ca. 700kr. der ikke larmer som en jetjager. Har selv ledt lidt og fundet følgende:
#0 jeg ville klart hoppe på den Chill 510´er... jeg har kun hørt positivt om den med mindre man skal køre 6800GT/Ultra i sli... så skal du op i en helt anden pris klasse nemligt... ;)
Af dem der ville jeg også helt klart tage Chillen. der synes jeg man får meget for pengene... ;) sleeving, rimlig med strøm og rimlig stabile spændiner (hva fald i mine oplevelser)
Hvis man skal op i næste prisklasse, altså omkring de 700kr. hvad skal man så vælge, og får man noget man overhovedet kan mærke for de sidste 200kr. der er fra en chilli til f.eks. en Silverstone eller Targan?
#16 har ikke planer om SLi. Men efter det folk siger om chillien virker det ikke som det bedste. Jo måske efter prisen men vil også gerne have noget der holder lidt længere end garantien.