jeg skal til østrig grrrrr og det er jeg faktisk ved at blive godt gal i skrælden over og vi har rejst derhen i over 20 år grrrrrrrr men jeg må jo finde mig i det
Hvad jeg skali mine 3 ugers sommerferie? det kan siges med 2 ord: Slappe af! ej, der er altid noget som man kan lave (før eller siden skal det jo laves), så det er min egen skyld hvis jeg keder mig.
nååårh ja! det glemte jeg helt :r oc.dk skal jo også "passes", ligesom alle andre hjem :e :e
Selv skal jeg på Roskilde festivalen (:e), 1 uge i sommerhus, og så bare være sammen med venner og kæresten og slappe af :)ja.. og så arbejde og tjene nogle $$$.
i mine tre uger skal jeg en uge i sommerhus ved vesterhavet, efterfulgt af en grøn koncert i odense - så kommer damen vidst nok ned til mig og de gamle (bor ikke ved de gamle, dem jeg skal ned og besøge) og så skal vi til noget dtudenterfest - den sidste uge skal jeg bare slappe af for hårdt og nyde livet inden jeg skal på skole...
Skal arbejde, sove, stene, lan'e og alt muligt andet.! :P
9#
Hvis dulæste ekstra bladet idag var der en artikel om en gut der KUN betalte penge til Øl og Billet. Maden, ja det fandt han i skraldespande og på jorden! :x :x