Har lige formateret og det virker som om Hyperthreading er slået fra min P4 3.2 NW processor. I Bios står der at den er slået til, dog kan jeg kun se 1 processr i joblisten.
Får også 4000 point mindre i 3dmark og 12k i aquamark. Det kan skyldes dette vil jeg mene.
Jeg ved ikke om GART er en del af Intel arkitekturen, men ved AMD er det, så vidt jeg ved (:r) den driver der klare kommunikation mellem chipset og AGP port...
det lyder faktisk sjovt at du får mindre i test. for hvis hypertreading er slået fra plejer man at få mere i test og hvis du bare spiller 1 spil så går det hurtiger hvis du har slået hypertreading fra. men hvis du spiller og har msn åben og sidder på internettet på samme tid så er det bedst at have hypertreading slået til. det er ivertfal hvad jeg har hørt mine venner sige ;) hvad sker der hvis du slår HT fra inde i bios får du så mere i score i 3d og aquamark end hvis du har slået det til. tjek lige det her link http://www.tomshardware.com/si... hvis du kigger godt efter er der en film hvor Frank Völkel Bert Töpelt Uwe Scheffel tester ved HT slået til og uden HT slået til ;)
Har du husket servicepacks til dit windows ? Hvis jeg husker korrekt skal XP Home have sp1 før den udnytter HT, imens XP Pro gør det fra standard ( er ikke sikker, men mener det er sådan )..
ved ikke om der er nogen der har skrevet det fordi jeg ikke lige gider læse det. men har du prøvet at opdatere bios da det nogen gange løser probs. ;) ellers er jeg sgu helt blank på hvad der kan være galt :x og ja Frank Völkel er sgu for sej :e
jeg kom lige til at tænke på om du har instaleret de nye pathc til 3dmark ellers prøv det. har du oc'et dit system ellers prøv at oc'e ned til normal speed. er det første gang du formatere din computer. prøv at formatere din computer igen hvis der ikke er nået af det vi siger der hjælper. prøv at slette 3dmark og aquamark helt på din computer og instalere dem igen. hvis du har lavet en test af pcmark02 før du formatere den hvad var den så på prøv at teste med pcmark02 igen og se om den nogn lunde er den samme ellers kan jeg sgu ikke komme på mere du kan prøve jo lige en ting har du et antivirus program og ad-aware se personal program så test lige for virus og ad-aware/spyware ;)
du har sikert en diskette med sata/ata driver har du husket at flette dem. inde i enheds hånteringen er der noget der heder ide -. der skal der gerne være primære og sekundære kanaler 6 ialt de primære skal stå til dma hvis mulig. Håber dette hjælper men mit intel havde samme problem intil jeg flettede sata/ata driver