Den er købt for 1½ år siden. Det er det eneste jeg kan sige om den. Havde ikke en skid forstand på AMD processore dengang og har det heller ikke nu. :(
Jeg er ikke hjemme lige nu, så ja, lidt svært er det. Men lad os nu antage at min Duron er på +2000 L2 512 Cache. Ville det så være bedre at købe en ny Athlon XP? :)
kan man ikke kun få duron op til 1600 mhz? elelr er det 1800mhz? hvis vi antog du havde en 1400 mhz, så ville en barton 1833mhz uden tvivl gøre godt, men når du er igang kan du vel tage noget 3000+ :)
har lige fundet ud af man kan få en 1800 mhz duron... hvis du har sådan en ville jeg ikke betale for at få lidt mere cache, men du kunne evt. se på 3000+´en
okay.... Nu ved jeg at Diablo optager en del CPU og ram krafter så det vil altså sige at det kan sagtens være CPU'en der er flaskehalsen? Her tænker jeg på FSB og Cache. :)
Hallo mon ikke problemet er et andet sted end ved processoren ?. Hvis man lige søger lidt på det spil som du ikke kan få til at køre, med ordentlig hastighed, ja så kan man se at det er et gammelt spil fra år 2001. På blizzard´s hjemmeside kan man se at programmet kræver en pentium 1 på 233 Mhz og 64 MB ram, samt ja tro det eller ej hele 8 MB ram på grafikkortet.