MUSTEK PVR-H140

Litteratur d.  20. juni. 2005, skrevet af NoNig
Vist: 3800 gange.

NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2005 03:29:18
Svar/Indlæg:
23132/740
Så har vi fået denne kombinerede afspiller og optager til test. Hvad kan den?

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 21:31:46
Svar/Indlæg:
2353/24
Kunne nu godt tænke mig at vide hvad prisen bliver... mon ikke det bliver lidt over 1k?

Testen er godt skrevet/ beskrevet :) thumps up



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 00:30:26
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #1

Mange tak for komplimenten :r :)

UK-prisen ligger på omkring 192£ og 206£ - Dvs. ca. kr. 2.120-2.270,-

Det kan man måske synes er meget. Men hvis man tager afspillerens funktionalitet i betragtning er det rimelig godt klaret 8)

Har set den til fra omkring $293.66 til $324.28 - Dvs. omkring kr. 1840,- til kr. 2032,-



SuperZorro
 
Overclocker
Tilføjet:
05-07-2005 13:30:48
Svar/Indlæg:
2/0
Ehh, er testen færdig? Du har slet ikke beskrevet den fedeste funktion i den, nemlig optage funktionen. Det eneste du beskriver er testen af billedefremvisning, og hvem giver så mange penge for en billedeviser?

Heller ingen ting om batteritid.. Hvad med de forskellige video formater den kan afspille, hvordan klarer den dem? Kan den afspille WMV?



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 15:00:16
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #3

Da jeg havde den til test, havde jeg problemer med at afvikle filer på den.

Den frøs vilkårligt fra tid til anden. Det er korrekt den er "fed" til at kunne optage. Det er nemlig skidesmart. Men jeg har ikke kunnet kommentere det videre, da den frøs når jeg havde optaget færdigt og filen skulle navngives.

Da jeg ikke havde en tilfredsstillende afvikling, har jeg naturligvis heller ikke kunne teste batterilevetiden. Tro mig. Jeg har været hele vejen omkring.

Men afspilleren frøs simpelthen. Alt fra fremvisning af billeder til afspilning af musik/film.

Grunden til det ikke er kommenteret i selve artiklen er, at der i testdelens afsluttende faser kom en firmwareflash, hvortil disse problemer skulle være rettet. Men da var det for sent, og jeg har måttet bruge det jeg havde.

Det er naturligvis ikke fyldestgørende. Men man kan blive ramt af uheld.

Artiklen er blevet skrevet lidt om efter det. Ellers havde der blot stået noget i retningen af, at den frøs vilkårligt, og jeg har ikke kunnet teste den godt nok.

Men jeg ved fra pålidelige kilder, at afspilleren fungerer uden problemer når den er blevet flashet. Men da jeg ikke selv har stiftet den erfaring "nægter" jeg pure at bruge det i min artikel, da det vil være en direkte løgn.

Det kan du synes om hvad du vil. Jeg mener at have gjort det bedste jeg kunne, med det jeg havde... også selvom jeg ikke selv er tilfreds med det :l :r

Det er angivet hvad formater den kan tage. Det står faktisk i artiklen...



mrmb
 
Overclocker
Tilføjet:
13-06-2006 16:41:34
Svar/Indlæg:
5/4
hej
jeg vil gerne købe en mustek pvr-h140. NoNig du siger i et inlæg at du har set den til kr. 1840,- til kr. 2032. Hvor er det man kan få den til den pris og kan det lade sig gøre at købe den til den pris eller er det et sted der ikke forhandler til danmark. please help.. på forhånd tak 8)