Ja hvad f..... sker der lige for de NVIDIA hoveder hvem vil heldt seriøst give 6.3k for de kort når der kommet en ny 7800 som der koster mindre. Ja jeg spørger bare, for jeg fatter minus-
Ja jeg syntes de skulle tage en kigger på de priser på GFX kort. Syntes selv at de har været gået over stregen i lang tid efterhånden. Jeg kunne forstå hvis et GFX kort koster omkring 3500,- kr som jeg selv gav for de ULTRA kort jeg selv har.
hvis man leder lidt på Midtdata's side kan man finde 59XX til over 3000,- hvilket er lige så godnat. Nok bare deres priser som ikke er justeret ned til dagens niveau.
dog ikke overraskende at priserne på de nye topmodeler ligger mellem 4-5 k, for det gjorde det jo også sidste år ;) (har selv betalt 4k for mit R9800XT). Det er vist gået hen og blevet "standardpriser" :l
Ja man er sku da skør i hoved hvis man køber en 6800Ultra med 512Mb i stedet for den 7800 GTX der lige er på trapperne med 256Mb på. Da de ekstra ram på 6800Ultra kortet ikke kan hamle op med alt det man får på det nye 7800 GTX kort. :e
#9 Gainward er noget af det yperste efter min mening, men det der sælger de ikk noen af til rigtige nørder. Jeg tror de skal finde en rig bondemand og snyde ham, før de får solgt bar 1.