Moderator
Tilføjet: 21-06-2005 19:40:48
Svar/Indlæg:
7881/1165
Der er fælles tid... GMT står altid angivet som tidspunktet... Har hørt at det skal passe sammen med noget nvidia-lan. Kan bare ikke huske hvor det er. Det kan måske indikere lidt til hvornår testene kommer!
Ja det vil sku være et rimlig sygt config der LARS med 2 af de kort oven i det du har nu. :e Så er der vistnok dømt slag til de drenge på top 10 listen. :e
Ja jeg syntes det GFX kort race går lidt over gevind lige for tiden. Selv med mit config kører et spil som BF2 på en af de store maps meget godt så jeg syntes det er meget overkill med de nye kort og så tilmed 2 i SLI gør det jo kun vilder. Man kan jo slet ikke bruge alt det power i spil indnu. ikke endgang med Arena 51 kan man bringe 2 6800ultra kort i knæ selv om der er 4xAA+16xAF på. Så det er efter min mening da kun hvis man er vild med benchmark at man har noget at bruge det til. :e
AXE > jeg får muligvis snart mulighed for at købe en 24" Dell skærm til en meget favorabel pris via firmaet...... Så kan jeg godt bruge SLI til noget tror jeg :p :e
Moderator
Tilføjet: 21-06-2005 20:08:29
Svar/Indlæg:
7881/1165
kører 3sider derfra, så jeg har nok min del af skylden.... :e :e :e så når jeg er færdig med at læse den ene side, passer det meget godt med, at den næste er færdig :l
De OC'er et enkelt kort til 500mhz core (kunne ikke lige finde mem i det sprog forvirring der :r :p ), og 2 kort får de vidst til 490... Ikke det vildeste, men på standard køling er det vel godt nok... :)
Synes de høje opløsninger med 4x fsaa og 8x af er meget imponerende faktisk. 2x 7800 GTX SLI scorer næsten lige så meget i 3dmark05 i 1600x1200 med 4x fsaa og 8x af som 2x 6800U SLI i 1024x768 uden fsaa og af... :o .... :p :e NICE 8)
Moderator
Tilføjet: 21-06-2005 20:19:13
Svar/Indlæg:
7881/1165
prøv at tjekke nogle af de spil til sidst.... Findes det "age of empires" de beskriver... :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p (undskyld overdreven tegnsætning, men kan bare ikke alde vær) :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
Moderator
Tilføjet: 22-06-2005 00:28:52
Svar/Indlæg:
7881/1165
#31: er du sikker på det...... jeg har godt nok haft de mest skører tidspunkter jeg måtte offentliggøre mine ting på... :00 Men at sidste gang var det klokken 3 om natten, da det svarede til at produktet blev fremvist i Taiwan til middagstid eller sådan noget :l
er der nogle der vil sælge 2*7800 biligt ? synes at de ligger lidt højt lige nu. må gerne ske lidt hurtigt for lige nu køre min 3,8ghz pc med geforce 2! :x
#44 Hej og velkommen til :D Det er jo meget få der gider at sælge deres helt nye kort allerede, hvis de vil ligger de sikkert meget tæt på nyprisen. Opret et indlæg i købes hvis du virkelig vil prøve! Mvh. Rage