Hmm har 2 ting den ene er hvor man kan hente samurize henne. Og den anden er jeg føler sku ikke rigtig mit system yder maximum af en eller anden grund altså jeg mener bare at når jeg gamer spiller jeg med højeste opæøsning og alt det der men afligevel lagger det og mener bare ikke du burde gøre det med et 6800GT
Det kommer an på, hvilke spil det er du spiller. Spiller du BF2, så er 1 GB RAM ikke nok, til at spille MAX øjenguf. Har du SP2 kørende på maskinen, så bruger den også meget af din GB RAM. PT køre jeg med min stationære, hvor jeg har ca. 600MB RAM fri, men alligevel er der en sidefil på 481MB, hvilket jo sløver maskinen en hel del!!!
Men prøv at køre den klassiske "tuning" af computeren, hvor du køre en omgang <i>Regscrub XP, Spybot search and destroy, Virus scan</i> og til sidst, men ikke mindst <i>Defrag</i>. Bagefter kan du evt. køre en omgang med "oprydning" værktøjet i XP.
Hvis du vil have lidt ekstra performance ud af din maskine, skal du købe dig en Raptor 360, som du installere XP på, og så bruger du din gamle 80GB hdd til at have spil installeret på, sammen med dine "data" (MP3, MPEG4 etc.). Men det kræver ca. 700 kr.