Det du skal have "disablet" er "power on" funktionen, ved USB porten, da MoBo så slukker for portene, når du lukker maskinen ned, hvilket det ikke gør, hvis du skal hunne lave "power on" ved USB/mus/tastatur.
Prøv om du kan returnere usb strømspareskinnen, og køb istedet en såkaldt "Tv strømspareskinne", den har et master udtag og når der på denne er et forbrug tændes de øvrige udtag som ellers er slukkede.
En sådan tv strømsparreskinne benytter jeg selv til at tænde for vandpumpe, skærm, højtalere.. idet mit abit mobo også altid har strøm på usb portene.
Tv strømspareskinnen koster omkring 130kr i Silvan og kan sikkert også findes mange andre steder.
Jeg vil nu lige vente på svar fra DFI support, de skrev igår at jeg skulle disable APIC..... Dette resulterer i at XP X64 ikke vil starte op, men det virkede med skærmen :l
Det skal siges at den nummer #6 snakker om også er godkendt, det er almindelige USB-skinner ikke, da man ikke må køre svagstrøm (fra usb port) og stærkstrøm så sæt sammen.
Skal også selv have fat i en TV-spareskinne - da disse er langt smartere end almindelige USB-skinner (og har i øvrigt været på markedet længere)
hvordan satte i jeres op, for jeg kan ikke få det til at virke (havde samme problem med USBskinne - obs det var kun de første hvor der rent faktisk kunne gå stærkstrøm igennem svagstrømsdelen, såvidt jeg husker..)