Superbruger
Tilføjet:
26-06-2005 17:37:36
Svar/Indlæg:
129/13
Jeg fik pillet bundkortet ud af min "Soltek EQ3901M AMD Athlon64 Barebone "Mirror" 300Watt", smidt en ny "blæser plade på bagsiden og smækket en "Zalman CNPS7000B-CU AMD" på soklen præcist som sådan en fætter nu skal monteres! Skidtet virker sådan set fint nok, lige nu ligger cpu die på 56 grader efter maskinen har stået og arbejdet på fuld tryk i 2 dage uden den har været off, og der er rimelig varmt i rummet!
- MEN jeg ønskede ikke at bruge den manuelle fancontroller der var med til blæseren, det jeg istedetgjorde var at sætte stikket uden blæserkontrollen, direkte på bundkortet, samme sted hvor den blæser der var født med barebonen før var plugget til! - Problemet er at blæseren køre konstant på fuld skrue; er det ikke muligt at kontrolere blæseren "digitalt" på en eller anden måde? enten gennem bios, eller et program i windows måske? - Og skal den i så fald sættets anderledes op?
Kunne osse godt bruge et program til at kontrolere fanen på mit asus geforce 6600gt; det jeg godt kunne tænke mig, er netop så jeg kan lave en instilling til spil hvor det hele får fuld skrue, og en til når puteren bare står og downloader osv; er dette ikke muligt? ?:(