#13 Såvidt jeg er orienteret, er det ulovlige EU tilskud de har fået. Hvis man er een af dem der betaler licens, vil man også kunne se, at Tv2 har stået påført licensregningen. Hvis du har ret mht licensbetalingen, hvor er så de penge jeg igennem flere år har betalt til dem ?
Kan i, #13 og #14 da ikke forstå, at jeres såkaldte liberaliserede brugerbetaling ikke ville kunne gå ? Ellers må man da håbe, at den dag der er kemikalieudslip i jeres område (eller en fyrværkeri katastrofe), at i har købt et klippekort.
At i heller ikke kan forstå, at det netop ikke er en reklame financeret kanal, og at den derfor er afhængig af licenspenge er mig ubegribeligt. I kan jo også spørge jer selv, hvorfor TDC kabel tv ikke har samme system ? Det er simpelthen alt for dyrt at administrere. Jeg ville da også have undgået tv3, og faktisk sparet halvdelen jeg betalte til kabel tv. Den kanal er monster dyr, og der er jo kun serier på den kanal.
Desuden er DR bestemt ikke den kanal der sender flest genudsendelser. Bare modparten tv2 er jo rent til grin hvad det angår. Nu har de sendt Beverly Hills siden 1992, og den ser ud til bare at køre i rotation. Hellere betale for kvalitets tv som eksempelvis DR2 sender, end at se de fuldstændig ligegyldige serier på Zulu og Tv2.