jeg skal have nyt GFX da mit gamle GFX er gået sin tur. læs i den her tråd hvis i vil vide hvorfor jeg skal have nyt GFX http://www.hardware-test.dk/oc... hvad skal man vælge nu om dage jeg har et geforce 6600gt som jo er gået i stykker og jeg vil ikke have 6600gt igen så tænkte jeg på X700 PRO eller X800XL men er der nået der er bedre til de 2400kr vil jeg da meget gerne høre nogle foreslag. jeg spiller meget sanandreas cs:s hl2 nfsu2 ;)
okay men hvad er bedst pris ydelse. jeg vil lige sige at er kommer til at gå nået tid før jeg køber et nyt GFX så det kan godt være det bliver efter det nye ATI kort kommer. men bliver prisen ikke sat ned på ATI kort når det nye ATI kort kommer ?:(
Har lige købt et Asus x800Xl til 2.399,- på shg.dk.. Har dog ikke fået testet andet end 3dMark 01 endnu, men det performere en del bedre end mit afdøde 9800Pro (sjovt nok)...
okay. så må jeg lige se om jeg kan finde nogle test af XL hvis der er nogle der har link til test af 6800gt mod X800XL ville det være dejligt for så kunne jeg selv se hvad der er bedst til min computer ;)
ARhh okay det er AGP, gav nemlig 2399 for mig x800XL PCI-E og hvis man kunne få et PCI-E x800XT for samme pris ville jeg da skynde mig at retunere det...! 8)