I min verden reflektere top 10 listen folks personlige recorder, om de har harwaren eller ej.
Det ville være lidt nederen hvis man skulle skrive sin record i sin profil uden aat skulle lægge den ud til top ti listen, der hvor jeg vil hen er at når jeg køber nyt hardware, og prøver at presse det ud til grænsen så ville jeg faktisk ikke ane om jeg reelt havde recorden, uden at tjekke alle oc.dk´s profiler for di de havde taget den af top 10, så vil jeg da hellere have at folk lader deres resultat blive stående, for så ved jeg sku hvad jeg er oppe imod, og kan jeg ikke opnå samme resultat med tilsvarende HW, så er det jo et udtryk for manglende skill´s som jeg ved jeg kan gøre noget ved.
Jeg kan godt forstå #0 synspunkt men jeg er bare ikke enig, det skal ikke være nogen hemmlighed at mit system er nede PT. og indtil R520 udkommer gider jeg ikke købe nye gfx så jeg må lige nøjes med er le i mellem tiden.
Men hvis jeg slettede mine score ville en der fx scorede 500 points mindre end mig tro at han har gjort alt hvad han kunne, hvilket reelt ikke ville tilfældet, og han vil derfor ikke vide at der ville være noget personen ville kunne gøre bedre.
Jeg kan nu godt tilslutte mig at listerne burde ´reesettes til aktive brugere, så man har muligheden for at udveksle erfaringer.
Med andre ord mener jeg ikke top ti viser "harwareyddelse" men OC´skills !! for der er sku ikke plads til stock udstyr i top 10
#12 & #15 spar lige forummet for sådan noget spam