Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2005 01:02:00
Svar/Indlæg:
23132/740
Tjah... sidder her ud på de sene timer og renderer nogle videofiler.
Mit system er som skrevet i min profil. Men det afholder ikke dette superduper system fra at være monstorsløøøwt til at rendere den her film.
Satte den til at æde nogle redigerede DV-råfilm igennem her omkring midnat. Den har stået i, ja, en times tid og er stadig i gang. Den har fået kværnet ca. 1/3-del og der er stadig et stykke tid til vejs ende...
Ville blot dele denne sene frustration med jer. Har forsøgt mig med at spille, nå nej, den arbjeder på filen. Ville høre lidt musik, nå nej, den arbejder på filen. Ville sætte en film på afspilleren, men fanger mig selv i nervøst at kigge på skærmen fra tid til anden.
Sidder og er rastløs og en smule irriteret over, at dette system til kr. 10-12.000,- ikke er en skid hurtigere end mit efterhånden aldrende Pentium IV system, bestående af en 3,066 GHz'er og 512 MB dejlige RD-ram.
Kunne selvfølgelig sætte den anden maskine op, men har ikke køling, harddisk og noget anstændigt at sætte til den. Pinligt! :r Men faktum er, at jeg lige nu sidder og er en anelse smårpernitten over, at AMD's hæmsko rammer mig så hårdt.
Kunne jo investere i en FX'er eller en X2'er. Men hverken pengepungen eller lysten er til det.
Har her på det sidste, hvor jeg har lavet en del filmarbejde, siddet over tænkt i banerne på et sekundært system. Men mit (andet?) sekundære system er lavet til 3DsMax og rendering af andre småting. Interface og mit dejlige tastatur er minded mod den her computer.
Så jeg skal alligevel kløjes med valget mellem den og den her... luksusproblem?
Ved jeg ikke rigtigt. Kigger rundt i min lejlighed, gider ikke at rydde op. Ser på mit køleskab. Gider ikke at rejse mig op og få proppet noget med i hovedet.
Som om min AMD'ers "ugidelighed" har ramt mig. Det er sgu træls.
Hvorfor pokker er AMD's 64'ere så ringe til det her i forhold til mit gamle system?
Latterligt... :l