har lige fået et set af disse ram . er der nogen der har tested dem ? vil gerne have en idea om hvad de kan. mit mål er højst fsb og 2 2 2 5 timmings .det er godt nok rated 3 4 4 8 . men det må kunne mere . har ikke tid til at test dem lige nu da jeg er på arb. men det kunne være rart at få en indblik af ændre hvad de har haft dem oppe på . :e
#0+#1 du får dem neppe under cas 2.5-3-3-x 1T som det mindste... de ram er så vidt jeg husker med Hynix eller samsung TCCC chips... og vil derfor ikke køre 2-2-2-x altså kun BH5/6 Ch5/6 og TCCD/TCC5 samt Micron´s special chips vil så vidt jeg husker køre 2-2-2-x 1T ... jeg har aldri hørt om Hynix eller Andre samsung chips der kunne køre 2-2-2-x ... så tror du skal være heldig hvis de bare vil 2.5-3-3-x 1T ved 250Mhz... Hvis du vil ha ram er kan 2-2-2-x 1T/2T ved over 220Mhz så er der nok ingen vej uden om UTTBh5/UTTCH5/gamle Bh5/6...
men ellers overvejer jeg faktisk at sælge mine V-data PC3200 UTT ... da jeg nok vil ha 2gb TCCD i stædet... :e
ska dog siges at mine UTT + mange andre vil have 3.4-3.6volt for at køre 250-260Mhz 2-2-2-x 1T ... :p
det kommer an på hvilket chip der sidder på dem . typisk for sådan nogle ram er at de ikke kan køre med lave cas. de er lavet til og køre hurtig. men ram med tccd og enkle med micron chip kan begge dele. så du må teste
#3 hvad er det for noget sludder... Pungt 1.. udtal dig ikke om noget du ikke aner noget om.. pungt 2. de kan sagtens køre hvad de er ratede til... altså 3-4-4-8 250Mhz... men #0 skal ikke forvente at få dem op på 250Mhz 2-x-x-x timings og neppe 2.5-x-x-x heller... generalt oc´er Corsair og Kingston PC4000 af lort... men de er dog i nogle tilfælde okey til P4 systemer.. dog ikke med lave timings... :l
#3 de ram du selv omtaler du har er jo med TCCD det er derfor... eneste ram chips der vil 2.5-x-x-x ved 250Mhz er Micron og Bh5/6-CH5/6 TCCD/TCC5 i vært fald så vidt jeg ved...