Illuminati...
Hvor du har dine tal fra, det ved jeg ikke. Min maskine bruger kun ca 25w ekstra fra idle til fullload. Jeg betaler selv min strøm, men for at sætte det totale forbrug ned i mit hus, har jeg købt sparerpærer til hele huset, og i næste uge kommer der et nyt køle/fryse skab. Hvis du vil frem i verden Illuminati, så synes jeg VIRKELIG at du skal kæmpe for at der bliver skiftet gamle køleskabe ud i hele Danmark. Mit køleskab+fryser står for ca 6000w om dagen og det er helt sikkert ikke et enestående tilfælde i Danmark. Til sammenligning bruger min stationære ca. 4200w, og dette uden nogen form for load, og ca. 4800w ved folding.
Jeg føler at det nemt kan retfærdiggøres at man dedikere sin maskine til nogle forskere. Om det er vores maskiner eller en eller anden super maskine, er i mine øjene ligegyldigt. Supermaskinerne har ikke mindre forbrug per mhz alligevel, og er ikke nær så optimerede som vores maskiner (eller ihvertfald størstedelen af dem). At du ikke vil folde, fint nok, men kom ikke med fiktive tal i din søgen for at dømme folding som et ikke fremmende projekt.