Jeg har en "alm" Sempron (90nm) 2800+, og overvejer at skifte den ud med en Sempron med den nye kerne (med bl.a. understøttelse af SSE3) - men spørgsmålet om man får noget ud af det......
Derfor som en der ofte encoder MPEG2/DVD så ville jeg høre dem med Sempron-modellerne med SSE3 vil teste TMPG ENCs Xpress encoder (skal sættes til i Preferencer) - hvor de bare encoder something med SSE3 og en test uden (dvs. med SSE2 som normalt).
Man kan ikke købe dem endnu, desværre! Men jeg ved ikke hvor meget SSE3 har at sige, men de har et langt større oc potentiale;) De fleste burde kunne clocke 50% til 2,7 ghz med stockkøler!
Men vil da helt klart anbefale den, som du kan se ligger den overclocket, foran P4 i bl.a. mp3 encoding og MPEG-4 og foran alle Athlon64'erne i MPEG-2;)
well mit KT800 board er elendig til OC :( hvis jeg hæver FSB til over 245 så starter min scanner ?:( - og er igang med speciale - ergo stabilitet er 120% vigtigt..
ok, ellers ærgerligt med dit bundkort! Men hvis du bare overclocker de 25% du kan får du stadigt et betydeligt ydelseshop;) shg får dem først den syvende:)