-> #0/Alle
Interesserer mig ikke særlig meget for at se andre dyrke sport. Vil hellere selv.
Det gælder også "lagengymnastik" :00
Mht. det med cyklister.
Er selv både cyklist og bilist (ikke på samme tid, vel?! :00) og har et manende råd til jer allesammen. Om så i sidder på låge eller bag rat.
Man skal fandme opføre sig ordentligt i trafikken. Har cyklet rigtig meget og haft kørekort i et par år nu, og er godt og grundigt irriteret på:
1: F*ckin ignoranter der skal cykle så de fylder det hele, når jeg cykler.
2: Stupide, dumme og blonde trunter og latterlige fyre, som IKKE har travlt og fylder HELE cykelstien
3: Stupide, dumme og blonde trunter og latterlige fyre, som IKKE kan finde ud af, at trække ind til siden, når de kører langsomt. Og ikke flytter sig, når man gør dem opmærksom på, at de generer.
4: Idiotiske billister der ikke tænker sig om. Dytter og giver finger.
5: Idiotiske bilister der ikke respekterer cyklister og bare drøner frem.
Alt i alt kan siges, at jeg hader folk der ikke kan opføre sig ordentligt i trafikken.
Skal ikke pudse glorien alt for godt, da jeg selv kører for hurtigt. Men det er på øde lande/motorveje og efter forholdende.
Ser jeg cyklister, respekterer jeg dem, sætter farten ned og trækker forbi dem.
Og så er der lige en ting "I" skal vide som bilister. Der er IKKE, og jeg gentager IKKE noget mere irriterende end alt for sløve folk, som skal trække forbi med 30 km/t, og er f*cking 15 år om at passere. Så hellere gassen i bund og godt ud i siden - med måde naturligvis.
Omvendt, så kan jeg heller ikke klare de ignorante spassere som absolut skal køre langsomt (det er en ærlig sag), men kan de/I da for fanden ikke bare fjerne jer og lade være med at fylde HELE vejen eller cykelstien?
Hold da op hvor har jeg været irriteret på en eller anden lille-diller-daller-lallet cykelklub som tror de ejer asfalten.
De skal væk, og det skal foregå i spurt. Bilisterne fjerner sig for jer, så skal I kraftedermig også fjerne jer for os. For det er unægteligt nemmere at passere jer når I ikke fylder det hele.
Så netop udsendelsen om den tragiske ulykke i nærheden af Århus.
Og hold op hvor har jeg ondt af den unge mand. Det er ikke nemt at være bilist i sådan en situation. Omvendt, så har jeg sgu også ondt af cyklisterne. Der er ingen der fortjener at blive torpederet af en bil, om det er hændeligt eller ej.
Ved godt jeg lyder dobbeltmoralsk. Men mener det er på sin plads.
Der er sikkert mange der er både dumme og ignorante cyklister eller bilister.
I skal kraftedermig køre ordentligt, eller så går det galt en dag.
Har oplevet alt for mange uheld og mistet alt for mange venner til det pis. Så please. Reducér antallet på 400 om året der dør i trafikken.
Respektér hinanden. Om så I kører på cykel eller sidder i en bil. Brug 5 sekunder på at overveje situationen og overvéj den lige éen gang til, inden i sætter den i 3. gear, trykker gassen i bund og drøner forbi med en hilsende langemand.
Det samme gælder cyklisterne. Kør nu ordentligt for fanden. Vis af hvis I skal dreje. Orientér jer, for det er svært at være både cyklist og bilist, når der er tåber som ikke fatter almen trafik
... sorry for galde og belæring :r