tour de france skulle forbydes!

Hyggehjørnet d.  04. juli. 2005, skrevet af Ham_Selv^
Vist: 1111 gange.

Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 18:37:58
Svar/Indlæg:
2453/80
er jeg den eneste der er seriøst pissed over at man i disse tider ikke kan tænde kassen uden at man får kastet det lort i nakken?
hader det..
hvor steneren er det ikke at se på en flot stofmisbrugere trampe rundt på en bakke??
og de er ligeså irreterende når man møder sådan en flok på de danske småveje... de tror jo satme de ejer hele vejen!! de må højst køre 2 ved siden af hinanden, men det er de fleste vidst ligeglade med..
det er ligefør jeg fryder mig når jeg hører at 9 stk er blevet torpederet.. det er selfølgelig tragisk at sådan noget sker.. håber de begynder at fatte det nu :l

AAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH x( x( x(

sorry :r

:e

Briston
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 18:39:39
Svar/Indlæg:
2540/228
Enig med det at møde dem på vejen! og de flytter sig bare IKKE! x(

Men så meget irriterer det mig nu ik at det er i tv, der kommer jo ikke andet alligevel på det tidspunkt ;)



Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
04-07-2005 18:44:27
Svar/Indlæg:
1328/55
Jeg er rørende enig!



Erroneus
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 18:47:40
Svar/Indlæg:
673/19
YEAH for så skal de sende formel1 hele tiden for det er også max skægt... se en bil... se en til... hov der kom en til :D

Elsker tour de france, ser det på arbejde via sputnik og på vej hjem på arbejde ser jeg det på min 3 telefon og når jeg kommer hjem ser jeg naturligvis afslutningen :D

Har derudover tour hold hos dr1 som jeg går pænt meget op i, pga. jeg fik en ganske pæn placering sidste år.

Kort sagt... tour de rox! :D



Muffe
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 18:49:12
Svar/Indlæg:
96/16
Bare hold dythornet nede og vis dem fingeren når du passere sådan en flok idioter..

Respekt til dem der cykler, har selv været medlem af en cykelklub, men dem der ikke fatter at det ikke er smart at køre ved siden af hindanden og fylde hele vejen på de snoede og bakkede landeveje er næsten selv udenom det.. - Men som du siger, så er det stadig tragisk med de der 9 cykelister!

og JA! - Det er satme træls der ikke er andet end Tour De France i fjernsynet konstant, og specielt når man tager på ferie, i enten sommerhus, telt eller campingvogn hvor man for det meste kun kan fange DR1 og TV2..



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 18:58:35
Svar/Indlæg:
830/15
Jeg synes tour de france er gay at glo på, men ok der er sikkert nogen der tænder på svedige muskuløse mænd i stramt tætsiddende nylontøj :00



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 19:00:15
Svar/Indlæg:
6052/189
Ud med Tour de Cykling. Ind med Dakar Rally :e



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
04-07-2005 19:23:15
Svar/Indlæg:
1476/44
5#

Hvis det er svedige muskuløse kvinder i stramtsiddende tøj så er det vel fint! :00

6#

Så vil jeg hellere se lidt OL, se det er fedt! :D



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 19:27:46
Svar/Indlæg:
2453/80
rart at se jeg ikke er den eneste der ik kan fordrage det møg :D

#4
det vil jeg sq gøre næste gang de ik gider og flytte sig :e



Briston
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 19:51:41
Svar/Indlæg:
2540/228
#5 det er mere de glatbarberede ben der tænder mig :p



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
04-07-2005 20:33:01
Svar/Indlæg:
1476/44
En af mine venner er helt bidt af det.

My god... Når han er til LAN vil han hellere se Tour De France end at se pr0n! :o :o :o



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 20:48:00
Svar/Indlæg:
1419/29
#0 kan ikke blive mere enige.

for en måneds tid siden kom der også kørene en flok "idioter" mens jeg var ude at køre på atven så skulle de nok lie få at se hvem der bestemte. Bare gear lidt ned og kør med bundgas :e

#10 WTF!!!

ham må du gerne give 10 dummeslag fra mig af ;) :p



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 20:48:34
Svar/Indlæg:
2453/80
#10
:o
jamen..?
hvord... :l hvad sata................ ?:(

kan ike sætte ord på :x

:e

skyd ham :00 :p



Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 21:55:36
Svar/Indlæg:
2353/24
fodbold, håndbold, tennis, cykling osv. burde sendes om natten, og ikke direkte, så vi kan spare nogle penge på licensen, for live sportudseendelser koster extremt meget. Det bedste vil dog være helt at droppe de store sportsprogrammer... Sportnyhederne har jeg ikke noget imod, men jeg har meget imod at hver lørdag sender håndbold hele dagen.

Og nu hvor vi endelig er fri for håndbold, så skal vi døjes med wimbledon og tour de france! Dem som vil se sport må fandeme købe en parabol og så betale for det på den måde, og så kan vi andre få en billigere licens.

Ang. sportudøvere på de danske landeveje:
Selvom de kun cykler 2 ved siden af hinnanden, så fylder hele vejen, da de ikke kan cykle på asfaltkanten, pga. småsten som punktere deres dæk... så må de sq cykle på moutainbikes i stedetfor.

Jeg ved godt at vil alle skal være her, men de må sq godt have i baghovedet at de er de bøde/svage trafikanter, og det er dem som det gør allermest ondt på, selvom det er os andre som får skylden.



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 22:34:58
Svar/Indlæg:
3346/81
Coctail - der er sjældent du høster roser hos mig :e - men den der svada i # 13 - det er fandme OK!

Tomgun



mr.don
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 22:43:13
Svar/Indlæg:
1762/36
Kan de ikke sende hele lortet på en eventuel TV2 Delta, (eller min favorit TV2 Ninja) også genudsendelserne af serie zonen midt på dagen...
Der er self også Charlie - Der er jo ingen seere alligevel...

#13... "og nu er der kun en plet hvor børnene stod" - Stewart på Hvad snakker du om - Den kan byttes...

Og hvis dækne punkterer så kan de da træne med nogle større/tykkere dæk når de træner...

#10 kan det være at han kun har gay pr0n på sin puter? Han nøjes vel med at se Dopesrtong og Co.



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
04-07-2005 23:04:32
Svar/Indlæg:
1476/44
11+13+15#

Han har fået rigeligt med dumme slag! ;)

Har sågar pruttet ham så voldsomt i face at han blev lidt hidsig. Han er ikke stor, han er en lille skinny Tour De France nørd! ;)

Så han blev lagt ned, også fik han en motercykel og en piret. Har ALDRIG i hele mit liv hørt en 15 årig dreng skrige så meget. :e



MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
04-07-2005 23:35:08
Svar/Indlæg:
5039/109
#16

"Så han blev lagt ned, også fik han en motercykel og en piret. Har ALDRIG i hele mit liv hørt en 15 årig dreng skrige så meget."

Hvad er det lige for en tortur metode? Hvad gør man når man giver nogen en "motorcykel"?



#18
xEox
 
Overclocker
Tilføjet:
05-07-2005 00:05:19
Svar/Indlæg:
34/4
#0 - Jeg forstår din vrede udemærket!! Længe har jeg gået og bitchet over at være tvunget til at se det latterlige cykelløb. Det må da være den kedeligste sport, der eksisterer på denne jord. Det eneste der kunne få mig til at se det, var hvis anabolerne fik frit løb, så der kunne komme lidt fart og flere skader over feltet. Yes sir! ;)

Og til ham der kommenterede formel 1: Get some fuckn' balls biatch! :00 :p



Briston
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 00:22:02
Svar/Indlæg:
2540/228
Easy gays, de er kun nået til 3. etape eller sådan noget :e



#20
GLA
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 00:44:06
Svar/Indlæg:
167/53
OMG sluk fjernsynet tag en kiks og sæt jeg hen til Computeren... som jo er så meget bedre end Tour De France......

Sry men den "latterlige" indstilling pisser mig dogt noget en del af... jeg har altid været vild med Cycling... tuder da heller ikke med det samme når der bliver vist Tennis eller Formel 1... sådan er det bare... ingen tvinger jeg til at se det...

:l



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 00:51:46
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0/Alle

Interesserer mig ikke særlig meget for at se andre dyrke sport. Vil hellere selv.

Det gælder også "lagengymnastik" :00

Mht. det med cyklister.

Er selv både cyklist og bilist (ikke på samme tid, vel?! :00) og har et manende råd til jer allesammen. Om så i sidder på låge eller bag rat.

Man skal fandme opføre sig ordentligt i trafikken. Har cyklet rigtig meget og haft kørekort i et par år nu, og er godt og grundigt irriteret på:

1: F*ckin ignoranter der skal cykle så de fylder det hele, når jeg cykler.

2: Stupide, dumme og blonde trunter og latterlige fyre, som IKKE har travlt og fylder HELE cykelstien

3: Stupide, dumme og blonde trunter og latterlige fyre, som IKKE kan finde ud af, at trække ind til siden, når de kører langsomt. Og ikke flytter sig, når man gør dem opmærksom på, at de generer.

4: Idiotiske billister der ikke tænker sig om. Dytter og giver finger.

5: Idiotiske bilister der ikke respekterer cyklister og bare drøner frem.

Alt i alt kan siges, at jeg hader folk der ikke kan opføre sig ordentligt i trafikken.

Skal ikke pudse glorien alt for godt, da jeg selv kører for hurtigt. Men det er på øde lande/motorveje og efter forholdende.

Ser jeg cyklister, respekterer jeg dem, sætter farten ned og trækker forbi dem.

Og så er der lige en ting "I" skal vide som bilister. Der er IKKE, og jeg gentager IKKE noget mere irriterende end alt for sløve folk, som skal trække forbi med 30 km/t, og er f*cking 15 år om at passere. Så hellere gassen i bund og godt ud i siden - med måde naturligvis.

Omvendt, så kan jeg heller ikke klare de ignorante spassere som absolut skal køre langsomt (det er en ærlig sag), men kan de/I da for fanden ikke bare fjerne jer og lade være med at fylde HELE vejen eller cykelstien?

Hold da op hvor har jeg været irriteret på en eller anden lille-diller-daller-lallet cykelklub som tror de ejer asfalten.

De skal væk, og det skal foregå i spurt. Bilisterne fjerner sig for jer, så skal I kraftedermig også fjerne jer for os. For det er unægteligt nemmere at passere jer når I ikke fylder det hele.

Så netop udsendelsen om den tragiske ulykke i nærheden af Århus.

Og hold op hvor har jeg ondt af den unge mand. Det er ikke nemt at være bilist i sådan en situation. Omvendt, så har jeg sgu også ondt af cyklisterne. Der er ingen der fortjener at blive torpederet af en bil, om det er hændeligt eller ej.

Ved godt jeg lyder dobbeltmoralsk. Men mener det er på sin plads.

Der er sikkert mange der er både dumme og ignorante cyklister eller bilister.

I skal kraftedermig køre ordentligt, eller så går det galt en dag.

Har oplevet alt for mange uheld og mistet alt for mange venner til det pis. Så please. Reducér antallet på 400 om året der dør i trafikken.

Respektér hinanden. Om så I kører på cykel eller sidder i en bil. Brug 5 sekunder på at overveje situationen og overvéj den lige éen gang til, inden i sætter den i 3. gear, trykker gassen i bund og drøner forbi med en hilsende langemand.

Det samme gælder cyklisterne. Kør nu ordentligt for fanden. Vis af hvis I skal dreje. Orientér jer, for det er svært at være både cyklist og bilist, når der er tåber som ikke fatter almen trafik

... sorry for galde og belæring :r



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 01:09:07
Svar/Indlæg:
3943/44
Har også hadet touren - men så kom jeg til at se det for et par år siden og har så fulgt rimeligt meget med siden

Men ned med tennis!!!! (specielt herre tennis!) :e



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 01:55:35
Svar/Indlæg:
2453/80
#20
rigtigt nok... man kan bare slukke og smutte tilbage til compen.. men hvad så næste gang jeg ser 10 glatbarberede hankøn der ikke flytter sig?
skal jeg så bare mose dem og trille tilbage til compen?

#21
er helt enig i meget af det du siger der!
man skal køre pænt og fornuftigt... men det betyder ikke man skal køre 10-15 km/t for langsomt

og hvis man ikke kan overhale på 150m skal man bare lade være :e

selvom jeg hader at cykle, hader jeg ikke cyklister.. kun dem der ikke har fattet at bare fordi de er et par stykker er området ikke afspærret til ære for dem!





Anonym191016
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 03:35:27
Svar/Indlæg:
525/67
Get a life :D

He he.. Denne tråd er morsom ;)



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 12:39:39
Svar/Indlæg:
1476/44
17#

En motorcykel er når du lægger ham ned på rygge holder hans arme og kører dit højre knæ, i hårde bevægelser ind i hans venstre side.

Det gør sindssygt ondt. Men kan er også noget af en pyllerrøv! :D



Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 15:30:34
Svar/Indlæg:
1328/55
Nu kender jeg kun én IRL som kan lide at se tour de france - og det er min mormor... :)

Hun er den eneste jeg nogensinde har hørt sige det er godt (igen, IRL)...

Jeg tænker... når nu det er så dyrt at sende direkte tv - kan det så overhovedet betale sig at sende? er der virkelig nok der gider se de forbandede cyklister køre en tur i frankrig?

Det må da give underskud?



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 15:31:44
Svar/Indlæg:
715/51
Du burde læse loven.. der må ikke køre 2 ved siden af hinanden.. kun 1 enkelt alene



Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 15:31:57
Svar/Indlæg:
2620/327
#21 Nonig, du har helt ret - der er masser af idioter, både bilister, cyklister - og fodgængere.

Men nogle af de mest irriterende er nok cyklister i flok, som tror, de ejer hele vejen, som der er blevet snakket meget om.
Men jeg har fået det bedste trick af min far: Når man endelig har fået dem overhalet på en god sommerdag, så "kommer man lige til" at køre lidt ud i rabatten, så man hvirvler en masse støv og sand op - det behøver ikke engang se ud, som om man gør det med vilje :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 15:36:17
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #29

Der er ikke noget værre. Specielt fordi man ikke kan se noget :l

Der er absolut ingen grund til at provokere. Det går jeg ikke ind for. Op i fart og forbi. Længere er den ikke :00 ;)



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
05-07-2005 15:50:53
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg synes bare at "Le tour" er kedeligt.. mange af mine venner er vilde med det :00.

Jeg ser nogle gange slutspurten, ikke meget andet..Jeg har det lidt på samme måde med F1. Fodbold holder jeg meget af :)



Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 16:24:46
Svar/Indlæg:
2620/327
#30 Det er jo ikke altid, man KAN komme forbi. Jeg går bestemt heller ikke ind for at provokere, vi skal bare opføre os pænt.
Men hvis folk ikke opfører sig pænt, går jeg ind for straf :)

Btw, så føler jeg selvfølgelig også for den bilist, som kørte de cyklister ned. Og jeg forstår godt, hvordan det kan ske, hvis nogle cyklister har fyldt hele vejen på en snoet, bakket vej.
Men der er stadig ingen undskyldning for at køre ind i noget eller nogen. Hvis man ikke kan se vejen forude, skal man køre langsomt, man bør altid forvente fx en flok børn på en vej, man ikke kan se.



Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 17:07:34
Svar/Indlæg:
2353/24
Jeg er helt enig med NN i at vil skal vise respekt til hinnanden når vi færdes rundt i det ganske land, både i byen og på landet.

Nu har jeg gået ca. 1km til og fra bussen hver dag i over 6 år inden jeg fik kørekort og jeg har været ved at blive kørt MANGE gange pga. billister som kørere alt for stærkt ude på landet.. og det har været forældre som skulle bringe/hente deres børn i børnehaven i den nærliggende landsby, ganske foruroligende, at det er forældre med børn på bagsædet...
Vi snakker ikke om max 80km/t ude på landet, men efter hvad forholdene tillader, selvom det nogle gange kun er 60 eller 40km/t, for rundt i et sving som ligger på toppen af en bak med en masse høje træer omkring, kan man altså ikke se en skid.

Hver gang jeg kørere på en lille landevej tænker jeg altid på "hvad vil jeg selv syntes om, hvis der kom en bil med 90km/t lige her". Hvis alle gjorde det, så vil det være meget mere sikkert at færdes..

Hvis det er noget som jeg bare ikke kan ta´, så er det tunede knallerter, for det at der kommer en knallert med 60 (eller 80)km/t højre om bilen i et højresving er simpelthen idiotisk... og knallertførende kan ikke se at der er noget galt i det, for de fatter simpelthen ikke at selvom vi både kigger os over højre skulder og i spejlende, så når vi ikke at se dem, da de meget let kan skjules i en blind vinkel, eller to... Jeg har prøvet med en som jeg kender der har en tunet knallert.

Mit syn på tunede knallerter har ændret sig siden jeg fik kortet, inden tænkte jeg mere "nåårh ja, det må de selv om", nu hader jeg dem som pesten selv.

Personligt gør jeg ingenting, når jeg kørere uden om cykelister (udover at trække langt mod venstre, og sætte farten op), langsomt kørende biler osv.. Det at give folk fingeren eller dytte dem halvt ihjel giver ingen mening/nytte, kun dårlig trafikkultur, selvom den er elendig forvejen.
Hvis billister bare havde en lille smule tålmodighed, så vil vi også få et gevaldigt løft i den danske trafikkultur til gavn for os alle.

[Tilføjelse]
#14 Så skal det være roser uden torne :e de andre stikker :e :p



KRØLLE
 
Overclocker
Tilføjet:
05-07-2005 18:09:06
Svar/Indlæg:
146/10
hold kæft man en flok nørder at høre på.

Med frygt for at blive flamet: Tour de france er nok noget af det mest spændende, men prøv da at sæt jer lidt ind i det. Ja undskyld men fuck i er lidt lamme at høre på.

Men tag en kiks og sæt jer ind til jeres computer, som jo er så spændende.

btw FUCK NOGET LORT IDAG. HVORFOR SKULLE HAN STYRTE! :(

No offence, men kunne ikke lade vær da jeg personligt ser det meste af alle de etaper som jeg kan komme til.

Go BASSO!



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:10:34
Svar/Indlæg:
830/15
#34 - Du er da selv en nørd hvis du går så meget op i en flok svedende mænd i stramme bukser - Men det er fint nok, hvis sådan nogle tænder dig skal du have lov til at få en lille gren på hver eftermiddag :00



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:14:52
Svar/Indlæg:
715/51
Hvor er det sjovt..

De har cyklet i like 20 år af deres liv, tjener kassen på det.

OG SÅ KAN HAN IKKE KØRE LIGEUD!?... han er jo dummere end knud mand..



The
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:26:27
Svar/Indlæg:
438/66
#34
Prøv lige at forklare hvad der er fedt ved det?




Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:27:31
Svar/Indlæg:
715/51
#35

Hvad har du imod svedige mænd, i så stramme shorts at man kan se deres svedige kønsdele dingle imod saddelstangen..imens deres ansigter nærmest er mast op imod den forankørendes rektum.

Helt normalt.. når man barberer sine ben



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:28:33
Svar/Indlæg:
23132/740
-> Alle

Til jer der ikke kan lide TDF. Hold op med at whine, og tænk på hvad folk siger om en flok nørder som os :00

Jeg har personligt ikke noget imod TDF. Følger med i det. Sidder dog ikke klistret til skærmen, og kan, indtil de sidste etaper, sagtens nøjes med opsummeringen om aftenen.

G(l)em jeres homofobi og bliv lidt voksne... jøsses :l



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:30:36
Svar/Indlæg:
830/15
De skulle hellere sende noget mandesport som f.eks K1/Ultimate, boksning, motorsport, NFL osv. imo :00 :p ;)



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:36:07
Svar/Indlæg:
715/51
Eller chippendales



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:36:35
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #40

Nå ja. For neandertal-udøvelse er jo bare SÅ meget mere spændende end cykling? :00

Du vil bare generelt gerne se på mænd eller hvad? :e

;) :p

-> #41

:e :e :e



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:38:08
Svar/Indlæg:
1476/44
35#

Du skal nok se at det er en af hans hundrede homo hobbies! :D

1. Se Le Tour De France.

2. Se De Fantastiske 5, for ham den lsyhårede han er åååh så dejlig!!!111

3. Ikke tage ud og købe ind, nej han skal ud dog shoppe!

4. Tage på Café... NoNig ved udmærket hvad for en! :D

5. Høre George Michael og Prince imens han tager et dejligt langt karbad med urter så han bliver frisk og zkøn! (Z'et var med vilje!) :D



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:59:43
Svar/Indlæg:
1476/44
42#

Kvinder kan sagtens også lave de sportsgrene som 40# referer til! ;)



KRØLLE
 
Overclocker
Tilføjet:
05-07-2005 20:09:18
Svar/Indlæg:
146/10
#35 ja jeg er en nørd, både inde for hardware, fodbold,håndbold og cykling. Bare fordi jeg finder cykling spændende er jeg homo? Det er jo ikke at se på dem der er det spændende. Men det fatter du jo ikke.

#43 du er godt nok sjov at høre på.

Og nej jeg er ikke homo, har dame på.

og vil hellere se pron end cykling! :e



KRØLLE
 
Overclocker
Tilføjet:
05-07-2005 20:14:04
Svar/Indlæg:
146/10
cyberfrog: Skal man tænde på det man gør op i? for det lyder lidt sådan på dig :e tænder du på din computer? tænder du på at spille cs eller hvad du nu spiller? åhr ja headshot(cyberfrog får stådreng) ;)

kan du se min pointe?



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 20:21:15
Svar/Indlæg:
830/15
#46 - Nej, tænder ikke på min computer - For går sq ikke specielt meget op i det. Kvinder, biler og motorcykler kan tilgengæld godt give mig en bule i bukserne hvis de er hotte nok.



KRØLLE
 
Overclocker
Tilføjet:
05-07-2005 20:28:24
Svar/Indlæg:
146/10
okay kan følge dig i det med kvinderne :)

men det med bilerne og motorcyklerne, der kan jeg ikke følge dig. Eller det kommer an på hvad der sidder på motorcyklen ;) (og nej det skal ikke være en cykelrytter i stramme shorts) :) men en hot pige :p



Goaguy
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 20:30:57
Svar/Indlæg:
3410/199
Tour de france er ligeså røvsygt, som at se på en prøveskærm - og sådan én ser man endda ikke engang hele tiden!!!

Afskaf sport på fjernsynet!



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 20:37:35
Svar/Indlæg:
830/15
#48 - :00 ;)



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 21:14:30
Svar/Indlæg:
1476/44
45#

Jeg er sjovheden him self! :D



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2005 22:43:15
Svar/Indlæg:
1419/29
#51 du drømmer om at overtage min plads eller hvad :p :e



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 22:46:37
Svar/Indlæg:
1476/44
52#

Omvendt! :D



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2005 00:30:07
Svar/Indlæg:
2453/80
så kom vi da vidst ud på et sidespor? :)
at krølle p er homo er da helt ok..
men tilbage til topic..

tour de france skal dø!!!!!! x(
"hvorfor skulle han styrte?"
piv piv.. så faktisk lige da det skete, og damn jeg var ved at dø af grin :e

:e ;)



hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2005 00:34:15
Svar/Indlæg:
7263/260
#54 <- jeg kan kun følge dig !11..

haha, jaa .. sådan en svans .. han har ikke lært og cykle endnu siden han styrter ;D;D;D;D 8) !



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
06-07-2005 06:15:05
Svar/Indlæg:
1476/44
54#

Det så komisk ud, men desværre må han have slået sig forfærdeligt meget.

Har selv væltet på cyklen når der feks. er skide glat, tog turen over styret sidste år.

Slap med en lille ridse i knæet.

55#

Er du JoHn fra Hol?



hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2005 09:12:48
Svar/Indlæg:
7263/260
56#

Ehmm, Neej ? :]



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
06-07-2005 10:08:34
Svar/Indlæg:
1476/44
57#

Nå.. :e



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
06-07-2005 18:02:53
Svar/Indlæg:
336/67
jeg er dybt dybt enig med #0, og jeg følte også selv at det var deres egen skyld!



#59
foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-07-2005 16:23:07
Svar/Indlæg:
1685/240
hmmm... nu syntes jeg selv godt om cykelsport, da det fascinerer mig ret meget, så tour de france er en gave fra guderne set fra min side.

en ting der kan pisse mig af, er dog når der sker et eller andet royalt, og alt i tv bliver slettet på alle kanaler for at vise de samme ting... Når der er Tour, er det trodsalt ikke alle kanaler der viser det.

Men det kan jo altid diskuteres... nogen gider ikke se tour på samme måde som jeg ikke gider se det royale skvalder, men det er der så andre der vil se.

man kan ikke gøre alle tilfreds...

\\foo`



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-07-2005 17:38:44
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #60

Nok noget af det fornuftigste der er blevet sagt i denne tråd :D 8)



Briston
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-07-2005 18:04:00
Svar/Indlæg:
2540/228
#60 HØRT! :e



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
07-07-2005 19:50:59
Svar/Indlæg:
1476/44
60#

Kongelige brylupper og div. ting er da spændende at se på?

Vi får et indblik i Joachims forskruede dranker verden.

Og Alex den stride kvinde med ninja powerz.

Frederik og Mary's indtriger(Der er ikke nok i ekstra bladet, se og hør og alle de andre.)

Magrethe's ryg problemer, jeg er da ligeglad, hun kan da bare lære at løfte kasserne ordenligt. :P

Og alle de andre syge individer i det danske kongehus.

Det var hvad jeg havde at sige efter at have slået 5000 km2 græs.



10-4
 
Overclocker
Tilføjet:
07-07-2005 22:44:21
Svar/Indlæg:
187/35
0# det er jeg da med på



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2005 10:26:11
Svar/Indlæg:
2453/80
royale events er sq lige så numse syge som at se cykelsport :x
og så er der enda kun 2 af dem der barbere ben... mary og henrik ;)



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
08-07-2005 13:44:53
Svar/Indlæg:
1476/44
65#

Og Joachim efter en aften på Crazy Daisy :P



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2005 17:07:33
Svar/Indlæg:
2453/80
#66
selfølgelig også ham..!
den lille prinsesse :p



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
08-07-2005 18:10:21
Svar/Indlæg:
1476/44
Vores egen lille Vodka Prins! :D



Whistler
 
Superbruger
Tilføjet:
11-07-2005 18:47:01
Svar/Indlæg:
207/0
Så synes jeg også at vi skal forbyde GAMERE!!!!.



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
11-07-2005 19:12:46
Svar/Indlæg:
1476/44
69#

Skyd dig selv!



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-07-2005 22:57:56
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #69

:e

-> #70

Endnu mere: :e



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
11-07-2005 23:02:12
Svar/Indlæg:
1476/44
71#

Spiste du noget af den der gamle mælk??

Men alligevel, jeg joiner dig!

:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e:e :e :e :e :e :e



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2005 15:15:17
Svar/Indlæg:
2453/80
lol... varmen gøt da vidst folk lidt crazy :e

men enig med #70 :) ;)



Goerred
 
Overclocker
Tilføjet:
13-07-2005 02:50:54
Svar/Indlæg:
73/17
Tour de france Rocks og ser det hver dag:P



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
13-07-2005 03:09:53
Svar/Indlæg:
1476/44
74#

Skyd dig selv...

Svedige mænd i stramme shorts på små tynde cykler kan umuligt være en sport! :D



Scalprum
 
Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 01:17:34
Svar/Indlæg:
448/18
Frygten for hvad der kan ske, hvis man kommer med en tilståelse af at kunne lide cykelsport (og dermed også Tour de France), er lige ved at få en til at slutte sig til mængden, når man læser denne tråd :o

Man risikerer jo både at blive kaldt homo og... få "motorcykler" (#25) :00

Derfor står jeg i skrivende stund allerede på en taburet med en løkke om halsen, da jeg ikke tør prøve en "motorcykel"

Så, altså:

Jeg kan lide at se Tour de France.

I spørger hvad der kan få én til at se det.

Personligt synes jeg det er impornerende når rytterne kæmper sig op over bjergene.

Enhver der har prøvet at cykle på en bakke der stiger nogle få procent, vil vide at det ikke er lige til at kæmpe sig op af de bjerge rytterne gør

Til sidst:

Cykling er ikke den kedeligste sport på jorden. Det er - in my humble opinion - curling.

Men udøverne af denne sport er nok også homoseksuelle :00



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 07:35:05
Svar/Indlæg:
1476/44
76#

HVAD SIGER DU! ?:( ?:(

Skal du vanære den ædle form for sport kaldet curling?!

Det må jeg sige, der skuffede du mig på det groveste!!11

:e :e



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-07-2005 08:43:04
Svar/Indlæg:
2453/80
curling er sq da über nice ?:( :00 :) ;)



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 13:09:52
Svar/Indlæg:
1476/44
Teh Pwner sport, det ved alle sgu da.

Du kommer jo i sindssygt god form af det (:00)



#79
Ford
 
Overclocker
Tilføjet:
15-07-2005 10:00:17
Svar/Indlæg:
75/18
Det her er vist en god gammeldags whiner tråd. Jeg forstår ikke at I kan være så belastede over, at der bliver sendt cykelsport fra ca. 14.00 og henunder aften. Er der andet tv I går glip af? "Det lille hus på prærien" måske?

Cykelsport er mere taktisk end man umiddelbart skulle tro (ikke kun doping der afgører det), men desværre er det også sådan at kommentatorerne på tv2 ikke rigtig har blik for dette og istedet giver den gas med malende beskrivelser af forsk. slotte som rytterne passerer osv. Denne tilgangsvinkel tiltaler sikkert nogle seere, men for andre som ikke rigtig ved, hvad det er de ser på når de ser touren er det ikke nogen hjælp.

Et forslag kunne være, at I prøvede at få aktiveret jeres nørd-gen v. eksempelvis at spille et tour manager-spil, som udbydes på mange hjemmesider. Dette er en glimrende måde at komme lidt ind i hvad touren handler om og det er faktisk ganske underholdende (går bare ad h til m. mit hold i år x( ).

Men ok, alle behøves jo selvfølgelig ikke at kunne lide årets sportsbegivenhed... Når man ved hvad det handler om bliver det til en dramatisk, fængslende, suspense-fyldt og til tider æstetisk oplevelse.


Må løbe nu...




Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2005 14:09:00
Svar/Indlæg:
2453/80
yir!! så fik jeg sq lige mit kørekort her for ca 2 timer siden :e
nu skal cyklisterne i østjylland for alvor være forsigtige :p

var på motorvej til køreprøven.. herre nice.. herre easy :e

#80
jeg vil hellere ha mine testikler kogt i friture olie end jeg vil spille et manager spil.. og så er jeg ellers ligeglad med om det er fodbold eller dopingsport ;)



Nic-hlas
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2005 17:41:32
Svar/Indlæg:
1243/161
#81 jamen så tillykke med kortet;)



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2005 20:24:36
Svar/Indlæg:
2453/80
#82
tak :D ;)



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
15-07-2005 21:21:43
Svar/Indlæg:
1476/44
81#

Tillykke, har du så også støtte hjul på? :e



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2005 22:29:18
Svar/Indlæg:
2453/80
#84
tak tak :)
er du født flabet? :p



mikael999
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2005 16:14:36
Svar/Indlæg:
1445/231
Det bedste ved cykling, formel 1, rally (og andre sport hvor folk kan køre galt/ styrte) er når de styrte/ kører galt .. :e :e :e :e



Anti-Pjerrot
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-07-2005 23:55:36
Svar/Indlæg:
2126/135
Hvad fanden har I imod Touren ? - når man ud på eftermiddagen lige skal tage sig en morfar, er der ikke noget bedre til at stene ud på og lige få sig en lur...

Der er sku alligevel aldrig noget i tv, der er værd at se.

Så når jeg vil tage mig en lur siger jeg til konen: "Jeg tager lige 30 minutter på en af de flade strækninger"!

Se Tour og sov godt.

;)



Teresa
 
Moderator
Tilføjet:
22-07-2005 00:14:49
Svar/Indlæg:
2458/91
hmmmm... mande-interesser....

det kan godt være at jeg hopper med på PC-sporten.... men "tour de france" burde sendes på en kanal for sig selv....

troldspejlet, Buffy og angel holder enten sommerferie eller droppes og så bliver der sendt "tour de fis" istedet..... frygteligt.... x(



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-07-2005 12:41:33
Svar/Indlæg:
2453/80
#88
yes.. og troldspejlet, Buffy og angel skulle ikke bare ha deres egen kanal.. men deres egen planet :) ;)



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
23-07-2005 17:59:56
Svar/Indlæg:
1476/44
85#

Jeg er en über flab! ;)



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
23-07-2005 20:38:47
Svar/Indlæg:
14079/622
Argh det gik bare galt for "kyllingen". Håbede sgu på at han kunne holde 3. pladsen, eller få en fjerde. Men hvad hulen man kan ikke vinde hver gang.



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-07-2005 20:54:40
Svar/Indlæg:
2453/80
#90
har jeg efterhånden indset :) ;)





Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
23-07-2005 20:58:03
Svar/Indlæg:
1476/44
91#

Høns kan ikke cykle.. Kun dem fra cirkus.

92#

:e

bare ent til lan! Du har kun set en brøkdel!



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-07-2005 21:08:04
Svar/Indlæg:
2453/80
#93
så du lægger op til OT? :e



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2005 11:29:51
Svar/Indlæg:
1419/29
Tortur i frankrig slutter i dag :o :D :e .

Nu kan jeg endelig komme til at se alle mine ynglingz programmer :00

:p



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2005 15:23:56
Svar/Indlæg:
10398/435
#0, øh ja, fodbold skulle forbydes...?! 22 mænd som løber rundt efter den samme bold virker umiddelbart også ret åndsvagt!

#87 enig!!

#95.. (Tyler) Hamilton kan ikke lige Touren? :e



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2005 17:59:14
Svar/Indlæg:
1419/29
#96 Præcis :p



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
24-07-2005 20:03:46
Svar/Indlæg:
1476/44
95#

Rundfunk?



Anti-Pjerrot
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2005 20:10:52
Svar/Indlæg:
2126/135
Skumbanan! :p

Surt for Rasmussen... Men hurra for den første bjergtrøje til en Daner! :)





Anti-Pjerrot
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2005 20:11:14
Svar/Indlæg:
2126/135
Haha NoNig :p



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
24-07-2005 21:31:55
Svar/Indlæg:
1476/44
100#

Det tog lige lidt tid før jeg fattede den! ;)



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-07-2005 22:35:40
Svar/Indlæg:
1419/29
#98 rundfunk hvad mener du?



Scalprum
 
Superbruger
Tilføjet:
25-07-2005 23:29:44
Svar/Indlæg:
448/18
#102 ->

Jeg ved ikke hvad Rundfunk mener, men jeg tror at Elminster stillede spørgsmålet: "er et af de ynglingz programmer du nu kan se, Rundfunk?"



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2005 11:29:14
Svar/Indlæg:
2453/80
#100
den fattede jeg ik :l ?:(



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
26-07-2005 12:39:43
Svar/Indlæg:
1476/44
104#

NoNig tager altid nr. 100 eller 200.. Han har sans for det ;)



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2005 21:24:03
Svar/Indlæg:
1419/29
#103 skulle bare lige havde den skåret ud i pap ;)

:r



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2005 12:03:28
Svar/Indlæg:
1419/29
#107 lol :00 WTF...

Tror du ikke du ramte de forkerte taster i din browser med den holdning ;)



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
27-07-2005 12:40:52
Svar/Indlæg:
1476/44
107#

Et par uger uden bad er da altid ratr ;)



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2005 00:23:17
Svar/Indlæg:
2453/80
#109 præcis.. og det hedder ikke spejder lejr.. det hedder min helt normale hverdag :e



Scalprum
 
Superbruger
Tilføjet:
28-07-2005 01:51:47
Svar/Indlæg:
448/18
#110 ->

Jaja da:l



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
28-07-2005 11:49:26
Svar/Indlæg:
1476/44
110#

Jeg vil IKKE sidde ved siden af dig!



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2005 13:56:57
Svar/Indlæg:
2453/80
har lige stået med hovedet nede i en motor, så mine sanser er godt bedøvede af benzin dampe :)
så der er da ingen grund til at bruge vand og sæbe i dag da? :00 :e



10-4
 
Overclocker
Tilføjet:
28-07-2005 17:29:10
Svar/Indlæg:
187/35
2# ja er enig med dig



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
28-07-2005 19:21:12
Svar/Indlæg:
1476/44
113#

Du skal tryk koges! :D



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2005 19:26:47
Svar/Indlæg:
2453/80
#115
aj tak.. det gør nas :l
har en trykkoger.. men tror ikke jeg kan klemme min røv ned i den..
kyllingen skal tryk koges ;)





Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
29-07-2005 22:49:56
Svar/Indlæg:
1476/44
116#

Der skal bare bruges lidt smør :)

Helst kærgården! :D



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 22:58:43
Svar/Indlæg:
2453/80
ja! lurpak gider vi ikke! :D