Superbruger
Tilføjet:
05-07-2005 19:02:31
Svar/Indlæg:
205/51
Hej folkens, i kan se mit setup i signature.
Jeg har for nyligt overclocked min venice 3200+ til 2,45 ghz, med en 10x multiplier, og 150mhz ram divider (rammene gider ikke på 166mhz selvom jeg kun bruger 230fsb) Anyway, jeg kørte så prime95 torture test i 13 timer, hvor der ikke var nogen errors/warnings, så jeg mente selv at den var konstateret stabil , men det var den åbenbart ikke, efter at have spillet i mange timer ( 8-11 timer) fik jeg en blå skærm, hvor der stod noget om at systemet kunne muligvis skade software, derfor skulle det lukkes ned, også genstartede computeren ellers
Så jeg satte alt tilbage til stock, og kører nu meget stabilt, men jeg kunne se at de 450mhz hjalp ca. 20 % i gaming ydelse, hvilket viser at mit gfx altså godt kunne bruge de mhz fornuftigt. Anyway, nogen af jer som har en ide om hvorfor at den ligepludselig giver mig den der blå skærm med noget advarsels-tekst på? Jeg skulle mene at have læst noget om det engang, hvor det muligivs var tegn på mangel på cpu voltage, men jeg var bange for computerens helbred, så jeg fik ikke rigtigt testet min teori.