#14 Black Ice Extreme II eller Pro, hvis du ikke vil have det til at være helt så "tykt" (7 mm tykkelses forskel mener jeg det er.). Black Ice er nogle gode radiatore til både tryk, og flow systemer, da de er bygget op på "celle" princippet (Eller multi pass som #11 vil have det hedder).
Evo 240 er en OK radi, men den fylder meget i tykkelsen, og den er meget flow begrænsende, da der kun er 5-6mm ID i kobberrørene der er "rygraden" i den. Hvis du vælger en EVO radu, så vil jeg helt klart anbefale dig, at du kører med et "tryk" system (Asetek Antarctica CPU hoved, TBX kølehoved, De fleste af Heatkiller's kølehoveder) , og ikke et "flow" system (Denger Den, gamle Asetek hovede med "halvmånen" i). Desuden skal du have en pumpe der kan levere en masse tryk, uden at miste alt for meget flow.
#11 Det jeg mener med en "rør radiator", er det samme som en "serie radiator" (Eller single pass som du kalder det).
Modsætningen er en "celle" radiator eller det du kalder for "multiflow".
Radi'en i linket, den har nogle vendepunkter, hvor der "kun" er ét tyndt rør, og derfor vil jeg side, at det er en "single pass" (efter dine beskrivelser), og ikke en multipass.