Nej du er skam kun egoist fordi du ikke kan se tingene i et større perspektiv, samt at du KUN foretager dig ting du selv har gavn af.
Som sædvanligt, tager du ganske fejl med hensyn til scores. Jeg er hverken den der folder mest per dag, eller har højeste score. Desuden er der intet vundet ved det, udover tilfredsstillelsen ved at hjælpe andre.
Men jeg kan ikke forlange forståelse, når du INTET ved om folding, og de ting der foregår omkring det. :00
Stabilitet? Du tæver RAM og CPU, som vi jo alle ved er ganske meget i risikogruppen for ustabilitet..... Eller du mener måske noget andet? Fordelen er jo netop at man kan bruge maskinen mens det kører - ja altså medmindre den går ned. ;)
Hvem snakker om sport? ( Desuden staves det "konkurrence" ) - og dem findes der skam masser af, udover det du mener. Se bare din egen signatur f.eks?
Jeg kan ikke se hvorfor du ikke forstår det, for jo højere du clocker - jo flere point laver du om dagen - og jo højere stats får du. Ja det minder da i svær grad om en vis anden beskæftigelse EN AF OS TO bruger al sin tid på...... :00 :00 :00
Eller næ vent - det her kræver jo faktisk en stabil PC, som besidder bare et absolut minimum af multitasking-evner. Sorry - kan godt se hvorfor du ikke vil lege med nu. Min fejl. :00