Går nok, er bare i en totalt happy summen... :D - Er nyansat som webdeveloper jo ;) - Så har lige lært alle de basic ting her på lidt over 2 uger, HTML, CSS, JavaScript... :;) - Php & Java tager jeg højst sandsynligt med senere ;)
Ja det er faktisk pisse træls at høre på det pis heletiden. Det kunne jo være fordi "Woodgnome" har et liv ved siden af PC og OC.DK. Så kan vi ikke godt slippe for det fis der hvergang der bliver posted en nyhed som der måske er 2 timer gammel eller noget. Bliv for f..... da lige voksen.
ja det er rigtig hvad #8 og 10# siger det er mega trælst at der altid skal være nogen der skriver sådan nået pis. jeg syntes sgu det er dejligt med en nyhed fordi jeg vidste faktisk ikke at der var udkommet en patch til battlefieldt 2 men det vidste Woodgnome. så lad venligst vær med at lave sådan nogle dumme komentare ;)
Tillykke med det 12k *benchnissen* ;) , syntes det er godt lavet når man skal tænke på han lige har fået en "plads" som nyansat som webdeveloper jo 8) , forsæt du med dit arbejde 12k *benchnissen* ;)
oc buggen er desværre ikke løst og det har givet så store problemer med den patch og serverne (et memory leak) at BT nu går tilbage til før-patch....dvs en reinstall af BF2 krævet for at man kan spille på dem igen :(