#43 Nej det tror jeg ikke, du skal ha et Bigtower da Stackeren er på størrelse med et Cheiftec midi, og du skal ha mindst 20cm i top eller bund fri til dette, eller gå Lian Li vejen med en kasse under...
Mener klart at ha set billeder her på oc.dk, hvor en havde bygget en Mach ind i et Cheiftec Dragon Big Tower...
Jeg havde nu selv hårdnakket påstået at jeg ville ha Cheiftec igen, men valgte alligevel Stackeren.
Cheiftec bruger 80/90mm blæsere og 1-2 120mm bag, men vælger man de mindre blæsere med omhu og vælger Mesh eller Bravo får man en bedre mulighed for montering af harddiske, så de ikke optager så meget plads som de gamle Dragon kabinetter..
Men kom stadig lidt i tvivl da jeg savlede lidt over et Cheiftec Bravo midi tower, det ser ganske flot live med de "ovale" huller i fronten, og du får altså god kvalitet for en fornuftige pris...
Så jeg vil da kalde dem ligeværdige, ønsker man et mellem til højt slankt kabinet er Cheiftec valget, de fleste har ligeledes psu inkluderet, min gamle 360W var slet ikk så ringe, der er mulighed for montering af 8 harddisker, men ikk nogen mulighed for støjdæmpning af dem, kun hvis man flytter dem op i drive bays'ne, i toppen er der plads til en dual radi, har en selv i mit gamle Dragon Midi, vælger man et big tower så er en tribble radi også mulig, samt 88% sikker på en Mach også kan monteres. ;)
Stackeren ja den er herre dyb, blev egentlig lidt skuffet over højden, men dybden og meget plads i alle de drive bays, samt man (er nød til) kan flytte sin psu ned og skaffe plads til en dual eller en tribble (hvis man vil beholde det meste af fronten ;) ), samt at ens diske kan monteres i støjdæmpende ophæng er ligeledes et plus for mig, og 120mm blæsere i front til at køle dem med...
De omtalte kabinetter er rigtig fine, noget af det bedste på markedet, nogen kan så skrige Lian Li men det har jo også en helt anden pris, og de laver også rigtige fede kabinetter som jeg også har skrevet lidt om selv..