Overclocker
Tilføjet:
09-07-2005 13:29:50
Svar/Indlæg:
1/3
Forleden da jeg sad og surfede lidt på diverse hjemmesider gik skærmen ligepludselig ud, det kan vist bedst beskrives ved, at den blev grøn i ½ sekund hvorefter den bare gik i standby.
Efter det skete prøvede jeg at sætte en anden skærm til, som også blot gik i standby - derfor konkluderede jeg at det var mit grafikkort den var gal med, hvorefter jeg bestilte et Asus Geforce 6800 m. 128mb ram(AGP).
Da kortet kom et par dage efter kunne jeg ikke få det til at fungere og tænkte derfor at det nok var defekt og sendte det ind igen. Dog har jeg lige fået det retur med en besked om "ingen fejl konstateret". Det virker ikke hvad kan der være i vejen?
Når man har sat det hele til og starter computeren sker der intet på skærmen, og grafikkortets blæser starter heller ikke. Men hvis jeg sætter det andet grafikkort i(et gf ti4200) starter blæseren fint på det, men der kommer intet frem på skærmen(den står blot i standby).
Mit øvrige system består af:
AMD Athlon64 3000+ 90nm (@ 2.4ghz normalt men har reset bios i håb om det var det)
Asus A8V Deluxe rev. 2
512mb GeIL value pc3200
og en 350W PSU
Hvad kan der være galt? Er det agp slotten der er gået på mobo?
Mvh. azeo