Mit 9800Pro ryger snart til RMA igen igen så overvejer at skifte til et nyere kort. Overvejer derfor et X800Pro eftersom det er billigt og rigeligt med ydelse til mig og mit system. Syntes bare at have læst at ATI havde gjort det svære / umuligt at modde dem til XT, men er det rigtigt ? Regner med at købe et Asus eller HIS så muligheden for at det kan moddes vil være meget rar at have. Men er det bare noget jeg husker forkert, eller hvad ?
Har også godt nok overvejet X800XL skal det siges, men ser at Asus er røget langt ned i pris lige nu, så prisen op til X800XL er der et stykke vej som ville være rart nok at spare, selvom X800XL vel er lidt bedre.
#2 : Doh, havde da helt smidt ud det med Vivo, nå så røg det sig en tur ... Så nemlig at dette Asus X800Pro koster under 2K så syntes det er en fair pris for sådan en pris, selvom det så ikke kan moddes ,,
#2 Hvor nyt er det? De skulle ikke kunne modes, og har ikke hørt om at det er lykkedes, problemet er at der er skåret i kernen (også kaldet at kernen er lasercut) hvilket gør at man ikke kan åbne de sidste 4 pipes..