#26: Ja nu skrev jeg jo heller ikke 1280x960 med 1024x768. Selvfølgelig er der større performance hit jo mere du sætter opløsningen i vejret. Jeg oplever et performance drop på 6FPS med 2xFSAA og 10 FPS ved 4xFSAA, men hvad pokker gør det når man alligevel ligger over 40FPS !
#28: Dead wrong !. Det er meget stor forskel i billedekvalitet med at spille uden FSAA og med FSAA i dette spil. Uden FSAA er alt en hakke orden at se på. Biler, trapper, kabler, elmaster, el-ledinger ja selv træer og græs. Jeg kan virkelige se stor forskel på alti i high uden FSAA og så alt i medium med FSAA og sidst nævnte er langt kønnere at se på !.
Medmindre du spiller i 1600x1200 hvor FSAA er mere el. mindre lige gyldigt ja så kan du sætte at på high.
Jeg selv spiller med disse indstillinger på mit X800XT.
1024x768 4xFSAA og 8xAF ved HIGH. Dog er textures, lightning, dynamic lightning på medium, for ved high crasher spillet. Jeg ved ikke lige hvilken af de 3 indstillinger der præcis får spillet til at crashe, men jeg formoder det er textures da på high er selv 1GB ram ikke nok.
Lightning og Dynamic lightning har jeg kigget på, men synes ikke der er den store forskel på high og medium, så jeg tager medium + de flere FPS der følger med.