Problemet er hver anden gang jeg skal tænde den, kører blæserne rundt en enkelt gang og så sker der ikke mere.. læste en af de andre tråde om det samme.. men ingen reel løsning. Jeg læste også at "Palle" måske kendte løsningen... 🙂
sorry.. har prøvet i både de gule og orange, ingen forskel. har haft alle drev pillet fra strøm uden ændring. Prøvet anden psu. den jeg kører nu er en Chill Inovation 510W. Det hjælper hvis jeg så lader den stå et kvarters tid.. så kan den startes igen..
hvad for en psu er det du køre med normalt? så hut jeg visker :) skal 2 x 7800 have min 34 amp på 12 v? sys var det Wiseguy der havde det problem og din x2 trækker os pænt meget :)
ja det var med nøjagtig samme hardware!! men betyder det noget fdd stikket ikke sidder i?? ok.. har lige set siden... kunne være psu :x men er da glad for den enermax jeg har bestilt er Sli certified..
Well Dfi råder folk til at burge alle 4 stik, jeg kørte uden, indtil jeg skulle OC,,,, sådan som jeg forstår, gør de 2 xtra stik, det mere stabilt ved oc.
Men jo er 100% sikker på det er din psu, der sakker bag ud :)
tak. ok.. må vente på enermaxen!! men har andet problem er dog postet i oc tråden.. kan sg* ikke få mine 2x512 OCZ pc4800 til at køre optimalt... Mine Adata ddr500 kører langt bedre...??
LOL lige mit spøgsmål... oh her sidder jeg og vender alle muligheder for at smide bare 1 stk 7800 i min barebone,,, så kan der måske bliver råd til en fladskærm og en 3500+ lol