Vurdering af site

Diverse d.  14. juli. 2005, skrevet af System
Vist: 207 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
14-07-2005 09:28:29
Svar/Indlæg:
0/11005
Har lige lanceret dette http://laptopworld.dk og var lidt interesseret i andres mening og konceptet, brugerfladen, indholdet osv.

Sitet er ved at blive læst korrektur på, og rettet sprog generelt.

Dertil vil komme meget mere fyld på med tiden.

Kom med dit besyv

Dertil en mening om dette kunne være en hjælp til folk ?
vicster

Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 11:11:55
Svar/Indlæg:
178/40
fed side, lækkert design.

en ting der undre mig, når man skifter sites (ex: cpu->drives)
flasher hele siden, det kan blive rimelig fustrende i længden.

lav et lille forum, til svar på spørgsmål og andet, da det klart ville være en stor fordel for mange istedet for at man skal ring til support folk som normalt bare er nederen og vil have fri.
(og har du bruge for nogen vis et forum er aktuelt, kan du give mig en mail syntes det er et fedt tiltage, og jeg ville da ikke have noget imod at alve lidt support på den siden i min fritid)

og ja det kunne faktisk være en stor hjælp for mange, min sviger mor har lige købt bærbar, som jeg var nød til at bede hende om at aflever igen, for de hun simpelthend havde betalt alt for meget i forhold til havd den skulle bruges til. og det er butikker normalt ret lige glade med, de skal sku bare have solgt den dyerest maskine så de kan tjene nogle penge.

(ex: har problemer med varmen på min laptop skrev til computersalg som den er købt hos, jeg fik 2 linijer om støvsom jeg ellers havde afkræftet i min inledene mail til dem ellers at jeg skulle ringe til repartøren, og det var deres it-chef der svarede)

mvh
vicster

vicster

Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 11:39:48
Svar/Indlæg:
178/40
og lige en ting mere.

under IT-nyheder -> intel kan man se kilde koden og ikke det der skal være Ex:

Intel® PRO/10GbE LR Server Adapter The first 10 Gigabit Server

-vicster

Lars

Overclocker
Tilføjet:
14-07-2005 12:33:54
Svar/Indlæg:
13/2
Tak for konstruktiv kritik :D

1.

Et forum kommer nok ikke på, da dette tager for meget af min tid til support, samt at folk ikke altid er lige seriøse på sådan sites med forums!

2.

en ting der undre mig, når man skifter sites (ex: cpu-> drives)
flasher hele siden, det kan blive rimelig fustrende i længden.

Dette tager jeg mig af snarest!

3.

under IT-nyheder -> intel kan man se kilde koden og ikke det der skal være Ex:

Intel® PRO/10GbE LR Server Adapter The first 10 Gigabit Server

Bliver rettet :D

Er der ting du mener kunne belyses indenfor området, og som kunne være godt at have med?

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
14-07-2005 12:47:04
Svar/Indlæg:
2263/135
Første indtryk? Flot side

Pæne rolige farver...

Gode menuer...

Nem og overskuelig side.

Flot arbejde.

Kun positivt herfra ;)

vicster

Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 12:59:53
Svar/Indlæg:
178/40
yep kom lige på lidt mere,

1: flere mærker (kommer jo nok dne skal jo lige op og køre)

2: del anmedelserne op i mærker (mere overskuligt)

3: check af lav pris maskiner også (en ny trend som stille og roligt arbejder sig ind på market i øjebliket)

4: din menu forsvinder! =) vis man eksemple vis trykker på købs guide vælter den ned og alle andre menu valg forsvinder, der med skal man op og vlæge forside eller om laptopworld for at få de andre menu muligheder frem igen

5: Øv.. jeg ville ellers mene at det ville være til meget stor gavn for mange som jeg da ville hen vise til et sådanne forum.
stærkt moderert og med klare regler så der ikke er noget at diskutere så tror jeg nu nok at det kunne lykkes, og nogle der gad moderere det. mener virkelig at det kunne hjælpe.

mvh
-vicster

Lars

Overclocker
Tilføjet:
14-07-2005 13:05:19
Svar/Indlæg:
13/2
4: din menu forsvinder! =) vis man eksemple vis trykker på købs guide vælter den ned og alle andre menu valg forsvinder, der med skal man op og vlæge forside eller om laptopworld for at få de andre menu muligheder frem igen ----> Det er kun hos dig så der sker

vicster

Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 13:11:56
Svar/Indlæg:
178/40
med hensyn til et forum.

det handler meget om hvordan stilen på siden bliver lagt, det første indtryk kommer når man åbner siden,
1:
ser den seriøs og fornuftig ud ? står der tant og fjas nogle steder ?, hvordan er layoutet.

2:
er der fjollede/latterlige bemærkninger, bliver der skrevet på en måde som inbyder til fjolleri og underlig diskution ?.

3: ser du på en side som denne indbyder den både til lidt tant og fjas men også seriøse ting, ex: soap box da denne kategori er her og indbyder til det bliver den også brugt og når amn som bruger ser at der er lidt fjolleri indstiller man sig derefter, modsat er der ikke noget der indbyder til det vil dem der ønsker den slags ikke skrive/bruge det, vis der endelig er en der sniger sig´ind og tror at vedkommende kan slippe afsted med det, vis men hurtigt og takt fast at det ikke høre til der derved hurtigt at afkræfte tanke om at fjolleri og useriøse ting høre sig til på denne side.

alt dette skaber et heleheds indtryk

Mvh.
Vicster

vicster

Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 13:13:44
Svar/Indlæg:
178/40
jeg har nok hallucienert. :e

Lars

Overclocker
Tilføjet:
14-07-2005 13:15:03
Svar/Indlæg:
13/2
Kan fint følge dig, men dette vil give mig et kæmpe arbejde både som moderator og som supporter, og dette tilbyder min tid mig ikke lige p.t.

Det er et KÆMPE arbejder at skrive alle de tekster som er på sitet, samt det som kommer løbende.

Alene køberguiden har tager grum langtid at skrive!

vicster

Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 13:27:20
Svar/Indlæg:
178/40
=) jeg følger også dig, har selv forsøgt at starte en side, og ved også godt hvor lang tid det tager at skrive guiderne, og andet.

www.vicster.dk (har set ud på mange måder guidsne er der ikke da jeg ikke har kunne få sitet til at virke. som jeg gerne ville have det til (frames og andet)

men vis der er nogen der ud som vil vær med til at supporte/modere, nu handler et forum jo også meget om bruger til bruger hjælp og ikke at du som Admin skal side og hjælpe folk.
som jeg selv skrev tidligere ville jge ikke have noget imod at tag en halv til en hel time af min aften til at svare på et par spørgsmål.

Mvh
-vicster

Lars

Overclocker
Tilføjet:
14-07-2005 13:30:23
Svar/Indlæg:
13/2
Kommer ikke som det ser ud nu. Jeg suppotere allerede på alt for mange forrums på nettet idenfor hardware/laptops, og ved jeg vil komme til at sidde og yde hjælp. Dette har jeg ikke tiden til, og vil ikke tage chancen med at trække sitet ned pga et forum :D

Hav tålmodighed