#6 CCC bryder jeg mig ikke om - har prøvet - så det er tilbage til det almindelige interface. Det tager alt for mange ressourcer, og det giver ikke øget funktionalitet.
Prøv derimod at søge på AtiTrayTools - det var Woodgnome der gjorde mig opmærksom på det - der er alle de mulige og umulige tweaks og indstillinger man kan drømme om.
-> #7 Kan heller ikke lide CCC, pt kører jeg CCC men når man minimere fx oc.dk ligner det ja lort. Alle de gange jeg har prøvet CCC er jeg vendt tilbage til det almindelige interface :00 blot efter få minutter.
Æv, nu gider jeg ikke skifte grafikkort óg smide mit x850xt pe tilbage i systemet. Så I må lige allesammen fortælle hvor meget I får ud af de nye drivere.
Så vil jeg lige lege med lidt forceware ting imens... ;)
Har i andre problemer med at windows laver "slør" når man minimere samt maximere vinduer? Det sker hos mig efter et stykke tid, det gælder både med og uden CCC der er tale om 5.7.
#13 mange ati kort..specielt x800 har problemer med overhovedet at få lov at køre BF2.....og hvis de kan får de store fejl efter at have spillet en times tid....fx bliver jorden pludselig sort osv......
-> #16 Har oplevet den bug du nævner et par enkelte gange. Forrige weekend jeg var til lan da jeg ville zoome ind med mit gevær vare skærmen bare sort :l nok det samme du mener i #16.
Har ikke spillet så meget med 5.7 så skal lade det stå i det uvisse om buggen er blevet rettet eller ej.
Battlefield 2: Geometry corruption or missing textures maybe noticed when playing the game for an extended period of time under Windows XP with an ATI Radeon® X800 XT installed. Further details can be found in topic number 737-19709
#21 ja uha da det kan jeg da godt se,men kan du bruge det til noget?? sige at en driver er noget crap fordi du er faldet i et forældet bench program,det kan man sku bare ikke,prøv den i spil eller prøv 3dm03 eller 05
-> #16 Nåh ja får stadig den fejl når jeg spiller BF2, nu er det bare næsten hele banen der er sort nogen gange :00 To af mine andre venner har ikke de problemer selvom de også bruger CAT 5.7 som mig, den ene har et X800PRO den anden et X800XT.
:x
Ved godt at tråden er lidt gammel men det går nok.....