Jeg synes det er en forfærdelig butik at forsøge at handle med.
Det er nemlig endnu ikke lykkes mig at få nogle varer hjem derfra, endsige få dem til at godtage mit VISA kort. Jeg har forsøgt 3 gange at handle der, men hver gang er det gået galt.
Det typiske forløb :
Jeg bestiller de varer jeg skal have - typisk for et beløb af ca 3-6000 danske kroner. Der bliver selvfølgelig indtastet alle numre osv korrekt, og navn/adresse passer samme med kortet. Det er de samme forbandede oplysninger jeg bruger alle andre steder på nettet - og kortet ER mit.
Så går der typisk 2-3 dage før jeg får en ordrebekræftelse, som bare er en kopi af de ting der står på skærmen lige efter jeg har bestilt. Det er jo fint nok - og ganske normalt....
MEN - så sker der bare ikke en skid mere. Ingen varer - ingen penge bliver trukket - ingenting sker der.
Når man så efter en uges tid, smider dem en kontakt-dims over deres elendige system ( emails er åbenbart alt for komplicerede at modtage i UK ) - og udbeder sig svar lidt kvikt, fordi man jo faktisk gerne vil have sit hardware inden ens tøj går af mode og en ny istid begynder - sker der igen.... INTET....
Når det langt om længe, efter et tidsrum på ca 2-3 uger, og 10-15 kontakt-formularer, får svar - så står der bare, at en mail er fremsendt dagen efter ordrebekræftelsen, og at man skal læse hvad der står i den - og at man desuden ikke kan svare på denne mail, men skal bruge deres kontakt-formular på hjemmesiden. x( :00
Selvom jeg så beder dem sende den selvsamme mail til mig igen, fordi jeg sådan set aldrig har set så meget som skyggen af den, så svarer de enten slet ikke, eller også svarer de at de altså HAR sendt den og jeg bare skal kigge i den.
Jeg kan kun gætte på at det er en mail der vedrører bekræftelsen af at VISA-kortet er mit, men jeg mangler lissom et faxnummer, og en udspecificering af hvordan de vil have det.
Alle tre gange har jeg så sagt at de kan være så venlige at annulere ordren, fordi tingene i mellemtiden er blevet lige så billige herhjemme, eller min tålmodighed simpelthen er sluppet op.
Det er fucking amatøragtigt i mine øjne, at de ikke har mere styr på tingene end det.
Og jeg vil IKKE råde folk til at forvente professionalitet, på baggrund af det jeg selv, og flere jeg har snakket med siden, har oplevet med dem.