overclockers.co.uk godt sted at handle?

Diverse d.  14. juli. 2005, skrevet af the name
Vist: 243 gange.

the

Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 23:14:32
Svar/Indlæg:
1019/119
jeg skal have nyt GFX og det bliver et leadtek 6800gt. men jeg kan kun finde 2 stæder hvor det er billigt det er inde på alternate.de men der er det udsolgt. så fandt jeg så overclockers.co.uk her er link http://www.overclockers.co.uk/... det er det 6800gt til £139.95 så er mit spørgsmål bare hvor meget koster det at få det sendt hjem til danmark og hvor meget koster kortet kan sgu ikke finde ud af det med pund :r

The name 8)

ChrisCornell

Elitebruger
Tilføjet:
14-07-2005 23:19:02
Svar/Indlæg:
4338/142
Pund'et ligger desværre ret højt, du skal gange prisen med 10,1 ;)

the

Superbruger
Tilføjet:
14-07-2005 23:20:17
Svar/Indlæg:
1019/119
okay havede jeg også regnet med. men er det et godt sted at handle ?:(

The name 8)

heinrich

Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2005 01:29:55
Svar/Indlæg:
1341/56

jeg har handlet der en enkelt gang og det gik utroligt nemt, men fragten var 20£...

men synes jeg det er en god butik, og mener også de svarede ret hurtigt på mine mails til dem.

og som med alle andre store forretninger der der selvfølgelig og rygter om deres dårlige rma... om det holder ved jeg ikke..

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2005 02:10:08
Svar/Indlæg:
6624/113
Jeg synes det er en forfærdelig butik at forsøge at handle med.

Det er nemlig endnu ikke lykkes mig at få nogle varer hjem derfra, endsige få dem til at godtage mit VISA kort. Jeg har forsøgt 3 gange at handle der, men hver gang er det gået galt.

Det typiske forløb :

Jeg bestiller de varer jeg skal have - typisk for et beløb af ca 3-6000 danske kroner. Der bliver selvfølgelig indtastet alle numre osv korrekt, og navn/adresse passer samme med kortet. Det er de samme forbandede oplysninger jeg bruger alle andre steder på nettet - og kortet ER mit.

Så går der typisk 2-3 dage før jeg får en ordrebekræftelse, som bare er en kopi af de ting der står på skærmen lige efter jeg har bestilt. Det er jo fint nok - og ganske normalt....

MEN - så sker der bare ikke en skid mere. Ingen varer - ingen penge bliver trukket - ingenting sker der.

Når man så efter en uges tid, smider dem en kontakt-dims over deres elendige system ( emails er åbenbart alt for komplicerede at modtage i UK ) - og udbeder sig svar lidt kvikt, fordi man jo faktisk gerne vil have sit hardware inden ens tøj går af mode og en ny istid begynder - sker der igen.... INTET....

Når det langt om længe, efter et tidsrum på ca 2-3 uger, og 10-15 kontakt-formularer, får svar - så står der bare, at en mail er fremsendt dagen efter ordrebekræftelsen, og at man skal læse hvad der står i den - og at man desuden ikke kan svare på denne mail, men skal bruge deres kontakt-formular på hjemmesiden. x( :00

Selvom jeg så beder dem sende den selvsamme mail til mig igen, fordi jeg sådan set aldrig har set så meget som skyggen af den, så svarer de enten slet ikke, eller også svarer de at de altså HAR sendt den og jeg bare skal kigge i den.
Jeg kan kun gætte på at det er en mail der vedrører bekræftelsen af at VISA-kortet er mit, men jeg mangler lissom et faxnummer, og en udspecificering af hvordan de vil have det.
Alle tre gange har jeg så sagt at de kan være så venlige at annulere ordren, fordi tingene i mellemtiden er blevet lige så billige herhjemme, eller min tålmodighed simpelthen er sluppet op.
Det er fucking amatøragtigt i mine øjne, at de ikke har mere styr på tingene end det.
Og jeg vil IKKE råde folk til at forvente professionalitet, på baggrund af det jeg selv, og flere jeg har snakket med siden, har oplevet med dem.

the

Superbruger
Tilføjet:
15-07-2005 12:01:22
Svar/Indlæg:
1019/119
okay jeg ved sgu ikke lige hvad det bliver til, tror jeg køber det der inde det er da er forsøg vær ;)

The name 8)

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2005 14:54:12
Svar/Indlæg:
687/9
jamen hvis det er tilfældet #5, så forstår jeg slet ik meningen med tråden..... ;)

the

Superbruger
Tilføjet:
15-07-2005 18:25:55
Svar/Indlæg:
1019/119
nej godt være du ikke forstår men vil godt høre andre's mening om det var et godt sted at handle ;)

The name 8)

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2005 19:57:16
Svar/Indlæg:
2440/66
hmm jeg har lige bestilt noget der.. bliver spændende at se om det kommer :x

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2005 18:04:51
Svar/Indlæg:
2440/66
umiddelbart vil jeg give sajmon ret. fik hverken email ordrebekræftelse efter flere dage og da jeg skrev til dem for at annullere ordren hørte jeg heller ingen ting. amatør agtigt. :x

Dragzonox

Superbruger
Tilføjet:
22-07-2005 13:31:52
Svar/Indlæg:
185/49
Med hensyn til prisen...
http://www.valutakurser.dk/ er virkelig godt til at regne prisen ud. 8)