Overclocker
Tilføjet:
19-07-2005 18:29:53
Svar/Indlæg:
0/11005
Ved godt der er en tråd længere nede, men synes ikke rigtig det er samme beskrivelse af problemet. så here goes...
Ja, har lige fikset min storebrors computer, installeret xp på ny og alt hvad der hører med.
Men da den så har stået tændt ca. 20 min. uden at blive brugt så genstarter den, og lisså snart den er i opstarten og liiige kommet ind i windows og er ved at loade alle programmer, så genstarter den igen..
Hvad kan problemet være?! Der var installeret SP2, spywareblockere, antivirus osv osv inden den den kom på internettet, så er ret sikker på det ikke er virus, kan det være strømforsyningen der er ved at stå af i varmen?! For det virker ikke som om det er windows, eller et andet program der gør noget.
Er virkelig på bar bund i sagen, så hvis der er nogle der har oplevet det samme og ved hvad der skal gøres ved det ville jeg blive meget glad.
Har prøvet at rykke gfxet ud, det hjalp ikke, og der er ikke ændret ved ram voltage eller lign, den står som da den blev købt, så det er heller ikke pga. overclocking.
På forhånd tak!
/Øster