Jeg har desværre ikke hørt om nogen der var rigtigt glade for deres P5ND2 SLI bundkort. Inde på Xtremesystems siger de også at der er store problemer med at overclocke det, at det er meget svært at få ram til at køre 1:1 over 266 Mhz fsb og at hurtigere ram hastigheder stort set er umulige. Selv FUGGER havde mega problemer med at clocke på sit.
Jeg ved at Lockheed da han testede det bundkort også bemærkede en meget varm nordbro, men jeg synes da at han fik overclocket det ret pænt alligevel.
Jeg har desværre ikke rigtigt kendskab til andre bundkort der lige pt. giver mulighed for SLI med intel cpu'er. Om problemet er med Nvidias Nforce Intel chipset, eller med Asus's specifikke model er ikke til at sige, da der jo ikke pt. er ret mange andre Nforce 4 intel Ed. bundkort på markedet, og der er slet ikke ret mange der har dem heller. Jeg kan se at MSI har lanceret en opdateret version af deres P4N som ifølge deres hjemmeside nu også understøtter Dual core cpu'er. Jeg kan også se at Abit lige har lanceret et NI8 SLI, men der er ingen reviews af det endnu, og heller ikke noget om hvorvidt det er et revideret nforce 4 intel chipset og/eller med understøttlese af dualcore cpu'er.
Mit bud er at ham der tilsyneladende har haft bundkortet før dig bare ikike har kunnet få det til at spille ordentligt. Prøv evt. at høre ad inde på forummet på xtremesystems, der sidder i alt fald nogle der har prøvet både kortet og adskillige bios'er til det.