haps.... Masser af ting for SLI og 7800GTX + noget nyt AA.
Release Highlights: SLI support for GeForce 6600 and GeForce 6600 LE New SLI rendering mode (SLI Antialiasing) for increased antialiasing performance Broader SLI optimizations and validation for the latest games Issues resolved since ForceWare 77.72 "Overbright" color issue affecting video playback GeForce 7800 GTX clock reduction when using extremely cold temperatures to cool the GPU For a full list of other issues resolved, please view the driver release notes. Microsoft® DirectX® 9.0c and OpenGL® 1.5 support For GeForce 6600 and 6600 LE cards, SLI communications are instead funneled through the PCI Express bus. On top of this, NVIDIA is also unveiling two new anti-aliasing modes, available to owners of an SLI configuration: SLI 8X AA and SLI 16X AA.
jeg bruger 77.72 ... og først troede jeg det var på grund af patch 1.1 men så kom 1.2 og jeg har stadig problemet... dropsne er ret store.. fra 40-105 fps... og jeg har kun bemærket det med 77.72... men har heller ikke brugt fraps med de andre drivere... henter nok 77.50 og prøver den med mindre at 77.76 er bedrer... men #5 ka jeg få dig til at skrive en PM til mig hvis du mener at 77.76 er god til BF2... for hvis jeg så for andre resultater så ved jeg at det ikke er et driver problem... ;)