Moderator
Tilføjet:
22-07-2005 00:33:13
Svar/Indlæg:
2458/91
Faldt lige over disse... syntes lige at i skulle ha´ jer en lille griner... :e :e :e :e
Ganske vist er min kone og jeg sommetider oppe at skændes, sådan som alle normale ægtepar, og for nylig brækkede jeg et par ribben på hende, men nogen alvorlige uoverensstemmelser har vi faktisk aldrig haft! (Toreby Sogns Avis)
En ualmindelig bidsk hund søger kærlig dagpleje. Spiser alt, er særlig glad for børn. (Annonce i Korsør-Posten)
Hun trak i 20 år, før hun blev knaldet af sædelighedspolitiet. (Ekstra Bladet)
Den tilskadekomne blev bragt til det lokale sygehus. Hvorfra han, som erfaringen viser, næppe vil slippe fra det med livet. (Aalborg Stiftstidende)
Hos Irma i Gilleleje har man flere gange på de store dage i højsæsonen haft besøg af koncernens egne butiksdetiktiver, som heller ikke er taget tomhændede hjem. (Frederiksborg Amts Avis)
Houlbjerg Gymnastikforeningens fodboldspillere er i fuld gang med træningen. Houlbjerg har intet lys og træningen foregår uden bold, hvilket naturligvis er et stort handicap. (Aarhus stiftstidende)
Bare et halvt gram er dødeligt, og virkningen holder sig i mere end en måned. (Aktuelt)
Dødsårsagen er underernæring. Politimanden, der fandt liget, fortalte, at der var kun knoglerne tilbage. (Ekstra Bladet)
32 m2 lokale til leje omgående, centralt beliggende i byens yderkreds (Annonce i Kalundborg Folkeblad)
En vred gøen høres inde fra huset, og fru ingeniør Ditlevsen står i døren. (Berlingske Tidende)
2-mands telt, kun brugt èn gang, sælges eller byttes med barnevogn. (Annonce i Folketidende)
Toiletforholdene kan ikke laves bedre. Der er bl.a. tørrehjelme til damerne. (Motor)
:e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e