Planlæg genstart af win XP

Software d.  23. juli. 2005, skrevet af The Blue Fish
Vist: 294 gange.

The

Superbruger
Tilføjet:
23-07-2005 13:54:32
Svar/Indlæg:
39/5
Jeg sidder med en maskine der styrer automatik på en campingplads, og den må derfor ikke genstarte når forretningen kører. Derfor vil jeg gerne planlægge en genstart kl. l**t om natten, så den ikke forstyrrer noget.
Non der har en opskrift på det?
Jeg har forsøgt at gå ind under planlagte opgaver og oprette en, men der skal man vælge et program der skal startes... er det noget med der ligger noget der kan køres for at ganstarte spanden?

TBF

Scalprum

Superbruger
Tilføjet:
24-07-2005 11:52:56
Svar/Indlæg:
448/18
#0 ->

Der findes diverse programmer der kan lukke din computer for dig på et angivet klokkeslæt.

Jeg kan ikke lige huske navnet på nogen af dem ( :r ), men prøv at google lidt.

Illgor

Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2005 13:16:34
Svar/Indlæg:
512/68
#1 - måde er rimelig nem.
Du kan evt. oprette en genvej på skrivebordet, gå ind og brug kommandoen som #1 skriver og så sæt tiden til 24timer - den tid du bruger på boot. Når det så er gjort, så læg genvejen ind i startmappen, så den starter op ved opstart. Dermed sku den genstarte på samme tid hver nat hvis du sefølig sætter den til på det rigtigt tidspunkt:D
GL

The

Superbruger
Tilføjet:
24-07-2005 18:43:21
Svar/Indlæg:
39/5
Hmm... nu har jeg et lidt værre problem... jeg forsøgte at bruge den kommando som foreslået, men her imorges stod den med en "brokbox" om jeg ville lukke et eller andet skod program, som desværre skal køre... er der en guru der kender et program der med djævlens vold og magt kvæler skidtet og får det startet op igen? Jeg har nemlig andet end genstart af pc at bruge min nattesøvn på...

TBF

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2005 20:10:08
Svar/Indlæg:
6052/189
Shutdown -r -t 3600 -f

-f gennemtvinger en lukning..

prøv ;)