Er denne bærbar ikke en godt "value for money

Diverse d.  25. juli. 2005, skrevet af System
Vist: 249 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
25-07-2005 01:25:17
Svar/Indlæg:
0/11005
Davs herinde,

Jeg syntes selv, ud fra hvad jeg kender til computere, at dette tilbud på en Fujitsu Siemens Amilio M1437G i bilka :

http://www.bilka.dk/internet/b... $File/side10.pdf

er ret godt. Ud fra de specs. der er givet ser det ret fornuftigt ud, men kan der være faldgruber/ ting jeg skal være opmærksom på... eller ting som jeg har overset ?
Er det i det hele taget en god bærbar ?
Ja, som I nok har fornemmet, er min viden indenfor bærbare ikke den største ....... hilfe bitte :l
Mvh.
Michael
Quato

Superbruger
Tilføjet:
25-07-2005 09:50:46
Svar/Indlæg:
240/13
Jeg vil gætte på at den er lidt tung, og at dens batteri ikke holder så længe, når den har en stor skærm og et kraftigt grafikkort. Men hvis du er træt af, at den alm. computer fylder for meget på skrivebordet, så er det nok et godt køb.

Quato

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
25-07-2005 16:10:20
Svar/Indlæg:
4033/364
kommet også lidt an på hvad du skal bruge den til?????

hvis du er meget på farten, så vil jeg nok gå efter en noget mindre bærbar samt en med bedre batterilevetid (den her vejer 3,1 kb og har en batterilevetid på ca. 2 timer ifølge producenten - ergo det er en desktopreplacement dvs. en man bruger i stedet for sin alm. PC.. )

af positive ting:
masser af RAM

X700 grafikkort (du kan spille på den, da den er rimelig godt med)
fornuftig pris taget i betragtning det er med windows (godt nok home) - men ellers kig på www.edbpriser.dk (computer->bærbare)

der kan du søge ud fra hvad du vil have - men som udgangspunkt - hvis du vil have en slæbbar computer, så er det er rimeligt godt valg.. jeg vil mene at den er for stor til at være decideret "tag-med-på-farten" computer (men ok, min GAMLE protege vejer også 1,9kb og har en 10,1" skærm)..

af andre interessante mærker er der normalt Acer og Zepto...