Superbruger
Tilføjet:
25-07-2005 20:22:58
Svar/Indlæg:
603/79
Hey
Så har jeg fået købt mine G.SKILL ram de "billige" til 1000kr (1GB)
De køre lækkert, dog har jeg - som enhver anden pc-freake vil gøre - testet systemet endnu engang i 3Dmark 01, 03 (05 har jeg ikke fået kværnet igennem endnu). Det generelle billede jeg får af disse tests, er en lavere score i begge test, ca 1000points i hver test.... Virker det ikke rimelig mærkeligt ? Godt nok kørte mine tidligere ram (se SIG <- den er ikke opdateret endnu) med timings på 2-2-2-5 ved T1 hvor disse kære 2-3-3-6 ved T1. Men i SiSandre 05 flytter mine nye G.SKILL 5,429GB/s som vist nok er det samme som mine tidligere Mushkin.
Men er det ikke mærkeligt at jeg går så meget tilbage ?
Jeg fik også købt mig en ATI Silencer 5 rev. 2, men men men den passede selvfølgelig ikke i min Shuttle SN25P pga. fan duck til cpu samt drive bay'en er i vejen... Havde godt nok forventet at den kunne passe, da der i samtlige tests af SN25P'en er blevet anvendt GFX med dual slot køling...
Er der nogle her på HT/OC som har en SN25P med dual slot køling ? Hvis ja, hvilken løsning ? er ved at være desperat over std. køleren fra ASUS der trods Fan styring, stadig render min. 3400RPM ... :l
Mvh
Juvic