XP cd med sp1+sp2+div drivere =??

Diverse d.  26. juli. 2005, skrevet af System
Vist: 270 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
26-07-2005 20:44:39
Svar/Indlæg:
0/11005
nogle som kan lave en guide til hvordan man kan lave en xp cd med sata driver + andet. faldt over :

http://www.nforcershq.com/foru...

som var meget interessant.
har nemlig probs med xp inst. som beskrevet i en anden tråd men man kan få windows til automatisk at installere alle ens drivere under installationen af hvad jeg forstår.-. men nogle som har prøvet sådan noget før som kan give en lille guide `?? :) det som jeg er primært interesseret i er den del hvor man kan springe F6 knappen over ^^ hvor den automatisk indlæser den driver.

Men ville ellers også være cool med en winXP cd med alle hotfix + sp1 og 2 + ens egne drivere til bundkort og grafkort- LIR ^^

en nice skræddersyet installation til ens pc.. ikke dårligt.. :)

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
27-07-2005 11:18:51
Svar/Indlæg:
4033/364
www.nliteos.com et ret godt prog hvor man kan integrere drivere (dunno med SATA), fjerne windowscomponenter (mindre windowsstørrelse), lave fullunatended (automatisk install) - og så laver programmet med en iso man kan brænde.. voila bootable CD etc,,

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
27-07-2005 21:13:27
Svar/Indlæg:
4033/364
de har også skiftet url... ;)

jeg synes det er kanont - langt nemmere end at fedte med alle mulige bat filer etc.. (har dog ikke prøvet at lave med programmer), men bare det man kan fjerne alle de latterlige ting i windows der installeres ved standard er genialt.. og så er det donationware i modsætning til LitePC (som man desuden skal lege med bagefter install)...

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
29-07-2005 11:17:32
Svar/Indlæg:
4033/364
hmm, wierd det har jeg aldrig oplevet.. du husker at kopiere HELE i386 bib'et ned (+ underbibs) og skjulte filer???

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
01-08-2005 15:11:33
Svar/Indlæg:
4033/364
fortæl mere.. hvad gjorde du.. og fik den til at starte op = integration af SATA driverne ???? eller nLite?