Peltier montering på 6800 Ultra :/

Køling d.  26. juli. 2005, skrevet af Kim Leo
Vist: 351 gange.

Kim

Superbruger
Tilføjet:
26-07-2005 21:34:06
Svar/Indlæg:
772/50
Hej, nogen kan måske huske jeg havde smidt peltier på mit 6800LE, nu er der sket så meget og nu er det et 6800Ultra's tur :D, jeg tænkte jeg ville bruge min fine montering fra mit 6800LE som benyttede "gf4" huller,

fint fint skilder kortet af, og skal til at smide en bagplade på med noget neopren og så opdager jeg det! der er ikke "gf4" huller i et ultra :S så nu er jeg ulykkelig :(.. er der nogen der har en ide til montering? hehe skulle ikke være så svært, men ja jeg har ikke for mange ideér lige nu.. der er 4 huller omkring GPU'en, men jeg har ikke skruer der der er så tynde og lange at de kan nå over til endnu en plade på kølehovedet til peltieren(sådan monterede jeg den to skruer fra bagpladen på kortet til pladen der trykkede peltier køleren fast) og gidder næsten ikke strips.. men det kan det vel ende med :S

på forhånd tak.

Kim

Superbruger
Tilføjet:
27-07-2005 08:16:27
Svar/Indlæg:
772/50
"opper" den lige, er der et andet kølehoved der egner sig til at kunne køle et peltier element?

M.Thomsen

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2005 17:47:10
Svar/Indlæg:
4112/53
Hvis hullerne passer med dit kølehoved, så kan du prøve at gå ned til en mekanikker, og spørge ham, om han har nogle bolte der er små, men lange nok.
Måske har en cykelsmed det også.

3'die alternativ er, at du laver en eller anden "klemme", som trykker på kølehovedet på den ene side, og på bag beslaget på den anden side af GFX'et.