Ang. jeres nyhedsbrev

Om siden d.  27. juli. 2005, skrevet af King Crawford
Vist: 314 gange.

King

Superbruger
Tilføjet:
27-07-2005 00:55:34
Svar/Indlæg:
29/1
Hej Oc.dk
Endnu engang har jeg modtaget jeres nyhedsbrev, og endnu en skuffelse har jeg fået.
Som i de foregående nyhedsbreve, er der stadig flere overskrifter med rekvalmer fremfor selve nyheder. Jeg tænkte på om nyhedsbrevene ikke snart skulle til at indeholde noget mere relevant end bare reklamer.
I denne udgave er der f.eks. 2 nyhedslink, mens der er 4 reklamelinks.
Jeg ved godt at jeg bare kan afmelde nyhedsbrevet hvis jeg er utilfreds, men det er nu rart med nogen nyheder herfra, bare ikke når selve nyhedsbrevet nærmere ligner en gang spam mail.

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2005 01:14:28
Svar/Indlæg:
3640/1231
Hej King Crawford

I nyhedsbrevet denne gang er der:
2 nyheder om artikler
1 nyhed om brugerunersøgelsen
3 reklamer

Vi ville skam gerne undgå reklamer i nyhedsbrevet, og på siden ligeså, men det ville betyde at vi skulle opkræve brugerbetaling, da det er vores eneste indkomst.

Det er skam ikke noget vi bliver tykke af, reklamerne gør at vi kan holde siderne i live, hvilket har været et problem før reklamerne i nyhedsbrevet kom til.

Det er muligt at de er irriterende at kigge på, men når du har læst overskriften ved du jo hvad det er, og det er jo kvit og frit om man vil klikke på dem eller ej ;)

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2005 08:50:53
Svar/Indlæg:
3532/303
Jeg synes måske at man kunne komme med lidt opdateringer om de "vigtigste" tråde der har kørt siden sidste nyhedsbrev. Som oftest er der jo nogle rimelig gode tråde med en masse gode fif og ideér... Fx en top 5. Eller bare tage de 5 tråde der har været postet mest i(Undtagen NoNig's m.fl. forsøg på "The Longest Post of the Year"). Kunne jo også øge mængden af "brugbar" info der er med i jeres nyhedsbrev.
Evt. kunne i tilføje ugens link som en hardware side man bestemt burde besøge, pånær oc.dk :o
Mvh. Rage

Hitman1973

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2005 10:44:33
Svar/Indlæg:
1028/33
Altså det tage 0.11 milsek at scrolle over hele nyhedheds brevet, så at der er Reklamer i kan jeg ik se sgu bringe nogens sind i kog..

Ang nyheder i mailen, ja så er jeg en af dem der kigger ind på oc hverdag anyways, så ingen nyt i det... Men vil da stadig have den tilsendt, for man skulle jo nødig gå glip af noget :e

Huddy

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2005 11:12:29
Svar/Indlæg:
1881/217
Har sat og kigget nyhedsbrevet igennem, og finder faktisk kun 3 reklamer. :)

Resten er links til vores egne server.

Fladskærm test.
X850 GFX test.
Forbrugerundersøgelse.

;)