Superbruger
Tilføjet:
27-07-2005 20:22:27
Svar/Indlæg:
59/16
Hej jeg har før skrevet om nogen problemer med bundkort, jeg har så snakket og testet hos forhandleren og vi fandt ud af at mobo godt nok ikke virkede, men samtidigt så så det ud til at min com fik noget stel et sted fra.
Vi fik com til at virke hos forhandleren, men det var godt nok uden at sætte selve kabinettet til.
Da jeg så kommer hjem så laver min com igen bøvl. Først så vil mit tastatur ikke virke når jeg loader. Anden gang jeg booter op, går den så næsten i windows og slukker så.
Herefter er der bare sort skærm når jeg tænder den op ?:(
Derudover så kan jeg kun tænde på kabi, jeg kan ikke slukke.
Mit system er:
Coolermaster stacker
MSI K8N Diamond
3000+ Venice
1GB G-skill ram
Coolermaster 550W strømforsyning
Jeg har prøvet at det eneste som var i kontakt med bundkortet var de stik som går fra kabi til MOBO, alle andre unødvendige stik holdt jeg ellers langt væk fra computer men lige meget hjalp det.
Nogen som har nogen ide om hvor den kan få stel fra og om det hele kan være futtet af x( :(
Ud over det så ved jeg at der er en måde jeg kan "kortslutte" kortet så jeg går uden om powerswitchen på kabi.
Det skal også siges at jeg har testet mine ram og de virker. Alt det andet kan jeg desværre først teste ordentligt i morgen.