Virus?

Software d.  27. juli. 2005, skrevet af SharePirat
Vist: 399 gange.

SharePirat
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2005 23:43:41
Svar/Indlæg:
294/76
Hey.

Her den anden dag, fik jeg nyt bundkort, fik det smidt i osv, og det kørte bare, men pludselig popper det op med advarsler om at der er lort i min registreringsdatabase og at jeg skal gå ind på forskellige hjemmesider for at få gennemsøgt min reg database.
Efter alle de der advarsler, begynder alt bare at gå galt, jeg kan ikke skrive til folk over msn, kan ikke gå på nettet og alt muligt. Tænker så at det nok er virusser.
Jeg henter så det gratis AntiVirus program AntiVir, hvilket plejer at være rigtig godt, jeg scanner og den finder 5 virusser. jeg hiver mit net stik fra, og scanner igen, og installerer Sygate Firewall.
Nu er Sygate den eneste ting der holder virusserne væk, AntiVir kan ikke finde nogle virusser, men der kommer stadig den advarsel op om at jeg skal tjekke min Reg database.

Hvad skal jeg gøre?


Mvh. David

Deaktiveret af: Teresa.
Grund: Dobbeltpost...

boris
 
Overclocker
Tilføjet:
29-07-2005 03:49:26
Svar/Indlæg:
32/5
Der er nok ikke andet for at lave en geninstalering af xp, tror at en af virusérne som har haft held med at komme ind på din pc har allerede lavet ged i din reg. database. Det er altid en god ide at have en antivirus samt firewall på sin pc fordi inden du ved af det har du virus eller andet skidt på din pc. ;)



MSV
 
Overclocker
Tilføjet:
30-07-2005 22:30:44
Svar/Indlæg:
32/1
du må endlig ikke lave de online virusskaninger da det er højest sansynligt spyware du instalere i stedet for. Jeg hentede en demo af panda platinium antivirus og jeg skal da lige love for at den fandt noget som norton ikke kunne klare og så fjerner den også spyware.Den hjalp mig af med samme problem.