hæve FSB. men husk at sætte AGP/PCI lock på... mine Kingtson ValueRAM PC3200 kan køre PC3500... så mon ikke de kan komme op på PC3200? bare husk at give dem nok strøm ;- ) jeg har givet mine 2.8, de kører 2.6 stock.
du burde sagtens kunne oc med samsung ram jeg har disse http://www.edbpriser.dk/Listpr... (2 stk) og de kører dual channel vdimm er sat til 2.85 og min pc kører stabilt ved fsb 240 rammene kører 1:1 om du kan med dine kommer vel an på en prøve ;)
tror #2 er det nærmeste du kommer den guide. Ind i bios og find de indstillinger. Det svinger lidt hvad menuerne hedder fra bios til bios, men hvis du vil overclocke få første gang i dit liv må du altså lige ofre 3 minutter på at kigge det igennem.
Det med timings er der dog ingen garanti for du kan stille på, men de ændrer sig så typisk selv hvis du ikke kan
Og ja for helvede hvor er samsung pc2700 nogle klassikere.... fortryder stadig lidt at jeg solgte mine selvom jeg ikke har noget det passer i mere :D hvad var det de gode hed? CTL? DTL? eller noget i den dur så vidt jeg husker