Vrøvl med headset

Diverse d.  28. juli. 2005, skrevet af rkhanen
Vist: 136 gange.

rkhanen
 
Overclocker
Tilføjet:
28-07-2005 11:34:02
Svar/Indlæg:
34/14
Har skrevet en tråd for kort tid siden, men håber på svar igen, da jeg er ved at blive fuldstædnig vanvittig x(

Har købt ny computer og jeg kan ikke få min Sennheiser headset til at virke. Har geninstalleret direct x, geninstalleret audiodrivere, trykket på alt inde i kontrolpanelt hvad angår lyddimser og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. Er der ikke nogen som har et mirakelbud??

NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2005 11:40:54
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Hvad er problemet helt præcist?

Finder computeren ikke dit headset eller?

Jeg går ud fra, at det er disse: http://www.edbpriser.dk/Listpr... ?

Du skal huske at vælge det som input-device i dine lydindstillinger.




rkhanen
 
Overclocker
Tilføjet:
28-07-2005 13:49:03
Svar/Indlæg:
34/14
Problemet er f.eks. i BF2 kan jeg slet ikke bruge mikrofonen. Der kommer ikke noget udslag på måleren og muligheden for at bruge "microphone boost" er slet ikke tilgengængelig. Når jeg f.eks bruger optagefunktionen i XP kan jeg optage, men jeg skal nærmest råbe ind i mikrofonen for at optage noget. Alle lydstyrker der kan justeres er sat på maks og inde i inde indspilningsmuligheder er "mikrofonforstærkning" sat til.

Når jeg plugger headsettet ind finder computeren ud af det og jeg krydser lidt af i den medfølgende Realteksoftware om hvad det er jeg sætter til og hvor. Gør jeg noget forkert (pink stik i blå port f.eks) brokker den sig helt vildt, så alt skulle være i orden...men intet virker?? Det er det rigtige link du har fundet.





NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2005 18:27:28
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #2

Prøv at deaktivere dit lydkort :i