Overclocker
Tilføjet:
28-07-2005 13:04:46
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej
Jeg har fået til opgave af en kammerat at finde en bærbar. Imidlertid havde vedkommende eet krav til den som efterhånden har givet mig store problemer - den skulle ikke være sort som de fleste, men helst en anden hovedfarve (sorte kanter o. lign gjorde ikke det store men måtte blot ikke være sort som hovedfarve) helst hvid, de andre krav til den var at den skulle koste omkring de 10.000kr, have min. en 15" skærm og vigtigst af alt være lydløs, grafikkort behøver ikke at være noget værd idet den skal bruges til office applikationer og alm windows
Altså en helst en (forholdvis) hvid lydløs bærbar med en 15" skærm, hvor grafikkort ikke er vigtigt og strømforbrug er mindre vigtigt.
Kunne godt tænke mig at høre om der var nogen der kunne anbefale nogle hvidlige bærbare (eller bærbare i andre farver end alm. sort), eller henvise til nogle sider der tillader at lave søgning efter farver? har indtil videre cruiset forskellige sider og set xxx billeder for at se farven men dette er en noget langsommelig opgave, håbede på der var nogen der kendte til en hvid bærbar, eller en side med bærbare hvor man selv kunne modde farven.
Jens