Ting jeg elsker/hader i trafikken!

Hyggehjørnet d.  29. juli. 2005, skrevet af Ham_Selv^
Vist: 778 gange.

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 11:32:54
Svar/Indlæg:
2453/80
nu er kørekortet ved at være 2 uger gammelt.. og fuck hvor er der mange ting der pisser mig helt af :x

jeg hader:
-når bilen går i stå og ikke vil starte :l
-når vejen er fugtig og man så pludselig kører sidelæns fordi man gir den lidt gas :l
-den lille supermongol jeg kørte bag ved for 20 min siden... den spade kørte 60 på alm vej, og 25 gennem hele byen :l
-det faktum at 50% af de pansere der har spottet mig også har stoppet mig :l
-folk der ikke kan finde ud af at flytte røven når man er flink og holder for dem :l
-lastbiler, campingvogne og folk med trailere der overhaler på motorvejen fordi de lige er 1 km/t hurgtigere end ham forand :l
-når man kommer kl 00:01 og damen i højtaleren siger "velkommen til mcdonalds, vi har dæsværre lukket for i dag" :l

jeg elsker:
-de der småveje der pludselig går mega stejlt ned af.. gir lige et sug i maven :D
-give brian i hans briangolf baghjul i lyskrydset :e
-at køre :D har nok kørt 2000km de sidste 14 dage :00
-og meget mere jeg ikke lige kan huske, man har det jo med at fokusere på det negative
:00 :e

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 11:58:48
Svar/Indlæg:
6624/113
Som bilist hader jeg :

- 99% af alle Cyklister. De fatter seriøst intet af trafik, og burde ikke være så beskyttet af loven som de er.
- At 90% af alle pansere stopper mig, fordi min bil ser en smule anderledes ud, og at standardspørgsmålet er "Var det ikke dig jeg så på striben i fredags?"
- At søskende og familie tror ens bil er til fri afbenyttelse, og samtidigt indrettet som askebæger og skraldespand.
- At fartgrænserne er så lave på motorvejen som de er.
- At 75% af alle andre bilister tror at den midterste vejbane på motorvejen er "mest sikker", fordi de kører 112,1 km/t.

Som bilist elsker jeg :

- At dytte af pikhatte som på cykel ikke kan finde ud af at det max er 1 række, og at de skal køre inde til højre. Jeg er på mit tredje horn. :D
- At pansere stopper mig, og ikke kan finde NOGET som helst at sætte deres fede små pølsefingre på.
- Mine skåleformede sæder, som gør at min smalle røv er den eneste som kan være i dem. Pludselig er bilen ikke så attraktiv at låne for min "bred last"-familie. :D
- At der er differentierede fartgrænser. Det hjælper MEGET på opmærksomheden.
- At sakse ud og ind mellem biler som kører for langt til venstre på motorvejen, og blinke af dem når de ikke kan finde ud af at trække ind.
- At se brian'er i deres golf / opel tro at anlægget i deres bil SKAL lyde højest udenfor, og så smadre dem til DB Drags med mine 380 watt forstærkere og 8" basenheder, og perfekt afstemt ICE. Det er sket en del gange efterhånden. :D
- At folk omkring mig forstår trafikken, og får det hele til at glide. Skide være med at holde i kø, bare den bevæger sig en smule.

Som cyklist hader jeg :

- Folk i bil som ikke ser en skid. Kvinder er værst. Jeg er selv meget hensynsfuld, og overholder altid færdselsreglerne, fordi jeg er den bløde trafikant. Jeg har måske ret, men hvor vild er jeg efter at have ret når jeg ligger og er en smadret flue?

Har haft kørekort i 10½ år, og har kørt over 650.000 kilometer i 11 forskellige biler - heraf 2 firmabiler. Jeg har lagt ca 11.500 i statskassen til bøder og afgifter, så i kører på min vej i større grad end jeg kører på jeres!!!

:e :e :e

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 11:58:51
Svar/Indlæg:
6052/189
De ting jeg hader mest er folk i deres store fede mercedes eller bmw'er der synes at hajtænderne ikke gælder for dem, når man kommer kørende i en lille Fiat Uno..

Jeg er faktisk aldrig blevet stoppet, og har haft kortet siden januar.. Men okay.. jeg kører heller ikke 2000km på 14 dage :00

Mvh

MO

Superbruger
Tilføjet:
29-07-2005 12:16:49
Svar/Indlæg:
567/286
Jeg er aldrig blevet stoppet og har haft kørekort i 6,5 år.

I 2 af de år havde jeg endda en hvid bimmer 320i der fragtede mig til århus og tilbage igen dagligt, så jeg må ha været ret heldig.

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 12:24:29
Svar/Indlæg:
2453/80
hehe.. blev stoppet 5 dage efter jeg fik kortet... han spottede mig på lang afstand og ga den gas for at indhente mig.. da så ko ud af bilen sagde med en rimelig bestemt stemme: DU HAR ET PROBLEM!... shit tænker man så!?
han havde åbenbart set mig tidligere på dagen og ville gerne have en go forklaring på hvorfor jeg kørte med kvadratisk nr. plade både for og bag.. sagde vi havde en tilladelse fra justitsministeriet.. så blev tonen straks anderledes :e

hvis man kører i en stor bil skal man ofte længere frem for at kunne se ;)
og man må køre frem til man kan se ordentligt.. osse selvom det så er 1½ meter efter hajtænderne :)

Bullet

Overclocker
Tilføjet:
29-07-2005 12:28:10
Svar/Indlæg:
55/15
hehe ja køre da bil og hader cykellister når jeg køre, men så er det at jeg jo også selv cykler en del!!! og jeg er udmærket klar over jeg er til stor irritation for bilister, når jeg følger trafikken i deres kørebane rundt i venstresving, eller snor mig igennem op til starten af et kryds og parkere cyklen foran dem! Og ja der har været close calls men så hjelper det at ha hydrauliske. skivebremser!! og der har været bilister der køre efter mig eller råber i arrigskab, men de kan bare ikke følge mig på cykel i byen, så det elsker jeg i trafikken hehe

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 13:05:32
Svar/Indlæg:
3640/1231
Har haft bil og kørekort i 10 år nu, kørt utallige kilometer i person og lastbil.

Hader:
Cyklister, men kun dem som man holder for i for lang tid, fordi man skal dreje til højre, og troede de kom hurtigere end de egentlig gjorde. Når de så endelig er oppe på siden af en, så kigger de ind gennem sideruden, inden de svinger til højre, uden at vifte med den skide højrelap de har siddende på skulderen. DET kan pisse mig af.

- At køre ved Bilka... Jeg gider ikke engang komme nærmere ind på det, men kvinder og pensionisterne derude x( x( x(

- At jeg kører flere tusinde kilometer hver måned, kører konsekvent alt for stærkt, og selvom man tonser over storebælt med 200, leger med brian's i byzonen og laver for meget lort i bilen, så det er eneste jeg altid får fandme de skide parkeringsbøder x(

Eneste gang jeg har fået en fartbøde i personbil, var engang hvor jeg kørte 8km/t over tilladte hastighed :00

Elsker:
At give de biler som er lidt over min standard baghjul. Kan specielt godt lide at stikke fra Golf og Toyota.
Elsker at køre bag den Civic som har "Golf er noget man spiller" stående i bagruden :e
Elsker at blive stoppet af strisserne uden at de kan finde noget.
Elsker at blive stoppet fordi man har overhalet en strisser på motorvejen, men så er smuttet ind foran en anden bil og kører så så langsomt at der ikke er noget at måle... Det elsker de så ikke :p
Elsker når man kommer overdrevet stærkt på motorvejen og en narhat af en gammel kælling ligger ene og alene i venstre vejbane, hvorefter man overhaler indenom med 200 :e
De bliver bare SÅ forskrækkede 8)

Jeg elsker at køre bil, til trods for at jeg gør det hele tiden :D

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 16:30:22
Svar/Indlæg:
2453/80
lol.. "ingen skade sket" :e :e

skulle have en bil op på sådan en dansk autohjælp bil for et par dage siden.. den kunne ikke starte, så den skulle trækkes op.. og jeg skulle egentlig bare styre den lidt, men fik ik lige flyttet foden, så den kom lige en tur under baghjulet... den vejede ca 1.5 T og det gjorde pænt nas.. og en 4WD er sq da tungere?? :e

10-4

Overclocker
Tilføjet:
29-07-2005 17:00:00
Svar/Indlæg:
187/35
ting at jeg hader i trafikken er

-de satans billister

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 17:09:44
Svar/Indlæg:
2453/80
bare vent til du får kortet lille ven :p ;)
det skal nok ændre sig...

vicster

Superbruger
Tilføjet:
29-07-2005 20:08:00
Svar/Indlæg:
178/40
har ikke bil cykler meget, for at vær lidt offensiv.

ting jeg hader:
1: møg bilister som ikke FATTER hvad det vil sige at holde tilbage eller blinke af

2: nare hatte som ikke kan finde ud af at kigge sig til både HØJER og VENSTRE (blev ramt af en idiot i en volvo som ikke kunne finde ud af at kigge sig til højer

3: folk der tror de er smarte fordi de kan køre hurtigt ud af en udkørsel og ikke mener at vigepilgt også gælder for dem !

4: dem der altid tror de kan nå det grønne lys(en ramte mig og godav du lå jeg der og rodet rundt)

mvh vicster

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 22:15:54
Svar/Indlæg:
3169/185

Den med det grønne lyder lidt fantastisk IMO.. :|

Hehe, striden mellem bilister og cykelister løser vi nok ikke ;) However synes jeg det er rimlig irriterende i rundkørsler når folk ikke rækker den skide hånd ud til siden :| - Men holder og venter på en eller anden klaphat som skal dreje alligevel...

- 12k

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2005 22:49:48
Svar/Indlæg:
3346/81
Har haft mit pap i 27 år - de første 10 år kørte jeg vel de normerede 15.000 p.a. de sidste 17 har været præget af eksternt job -> ca. 50.000 p.a. - hvilket vil sige at jeg snart runder 1.000.000 km - med en gennemsnitsfart af 80 km/t = 12.500 timer

Til trods for det elsker jeg stadig at køre bil :e :e :e

Jeg ville ønske:

* Cyklister, og andre tohjulere var i stand til at give tegn med de dertil indrettede arme.
* Lastbiler, biler med campingvogne, samt andre slowmovere ikke måtte overhale.
* En fastlane med minimumsfart på 150 km/t på motorvejene.
* Lavere afgifter på biler og drivmidler.

Jeg elsker:

At sætte de unge gutter, der ligger og skubber til trods for at alle kan se der er en lastbil foran, når der bliver frit, og man så tramper pedalen i bund og ser dem blive "stående" på motorvejen.

I samme situation at trække i håndbremsen! De bliver helt blege.

At pisse forbi en rasteplads med 170 km/t og se en motorcykelbetjent accellerere hans BMW sønder og sammen for at hente mig, for så at falde ind i køen af biler med 130, og så have ham hængende i 20 minutter i bakspejlet, for at se om han kan fange en i en fejl.

Jeg hader:

At der ikke er nogen der kan finde ud af at flette.

At der altid er multimange Skodaer og småbiler, samt traktorer når man har travlt.

At panserne bevidst kører 5 km/t for langsomt og så være den første til at køre forbi dem.

Tomgun

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
30-07-2005 16:59:51
Svar/Indlæg:
687/9
jamen lad mig nu se :D

jeg hader:

nybilister; typisk din 18 årige med 1 uge gammelt kørekort, der har taget lån i banken til hans golf gti, og tror han ejer hele verden..

folk der tror byzone er deres personlige racerbane...

folk der syntes krydsræs er det fedeste i hele verden...

folk der ik fatter konceptet med at flette

folk med indstillingen: "selen får mig til at ligne en nørd" og/eller "min bil ser sejere ud når jeg kun har tændt tågelygterne, så det SKAL jeg da ha 24/7"

Udgifterne, især de "ligegyldige" i form af tårnhøj forsikring og benzinafgift.

og nu til det sjovere...

jeg Elsker:

min bil... hvem fanden gør ik det ? Den er min på godt og ondt, dvs, den er betalt, men den koster stadig en milliard i forsikring, benzin, vægtafgift og reservedele.. (så kan jeg lære det :00 )

folk der fatter at flette.. I ejer :)

At komme op til et kryds, for at finde mig selv holdende ved siden af en sølle golf, indeholdende en 18 årig klaphat iført cap, og en blondine med pustop-patter ved sin side. Han gasser op, jeg gasser op, lyset bliver grønt, han lægger fra i et inferno af thansen-bagpottelarm og hjulspin fra sine sølle 185ere, alt imens jeg holder og smågriner lidt for blot at køre stille og roligt frem. Passere ham 100 meter længere fremme, fordi han står og hyggechatter med en panner :D

Esker at høre musik i min bil, kan sagtens finde på bare at køre rundt 1 times tid og høre lidt muzakka (når udstødningen ikke strejker) :)

det var nok det væsentligste af det..

ohh ja, elsker sq da også Sajmon, men i må ik sige det til nogen...

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
30-07-2005 21:43:49
Svar/Indlæg:
2126/135
Hvorfor er der ingen der har nævnt den dejlige oplevelse man får ved sommertid, når unge studiner i lårkorte kjoler og stramme numser, cykler foran en i et tempo der kunne få mig til at falde, hvis ikke en magisk kraft holdt min cykel og syn på ret kurs :e

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
30-07-2005 22:39:02
Svar/Indlæg:
687/9
#15 good point :P

rosty

Elitebruger
Tilføjet:
30-07-2005 23:22:18
Svar/Indlæg:
910/91
ting jeg elsker i trafikken...

lårkorte nederdele, med store kasser...på cykel

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2005 02:21:21
Svar/Indlæg:
3169/185

IMO har jeg aldrig nogensinde prøvet at score en tøs som var igang med at cykle :P - Og så er det sq heller ikke lige der man får mest af se...
En tur igennem KBH's gader derimod, uhadadadada :D - Der er frækkerter der skyder ryg når de passere en ;) - Og andre rare ting og sager ;) - Og så er der mulighed for at snakke med dem ;) ;) ;)

- 12k

rosty

Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2005 07:17:32
Svar/Indlæg:
910/91
18# ja kbh styre for vildt om sommeren.. me like

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2005 09:51:40
Svar/Indlæg:
2453/80
en par ting mere jeg hader:

supermongoler / tyske turister der ikke evner at blinke x(

de 18 årige som nAlen er inde på... mange har den der indstilling at nu har de kørekort og så kan de alt.. de mangler bare lige noget erfaring.. og mange mangler stadig en go portion skill..

hader golf.. og alt hvad der bare ligner x(

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2005 15:57:41
Svar/Indlæg:
3532/303
#20 Det sjove er at de tror de kan alt... I en golf :s
Som jeg skrev tidligere oppe er der ikke noget sjovere end at se dem glide rundt på vejbanen i deres lorte biler pga. mangle på køreskills, ordentlig bil og deres temperment. De tror at de kan kører 80 i en baghjulstrukket lille lorte bil i et sving når der ligger sammenpresset sne aka. is. Igen kommer Stradaen bare trillende forbi :p
Jeg er selv 18 og har snart haft kortet i et år, har aldrig været den vilde fartgris og bliver det nok kun med RC bilen.

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2005 16:14:06
Svar/Indlæg:
3169/185

Ikke for at være fræk - men synes det er alt for fedt at du kommentere "de 18 årige der kan alt" når du selv lige har fået kortet og din signatur handler om hvor mange hk din mors bil har..?

Kan du se det paradoksale ? :)

Mvh. 12k

Totalt :D - Nu er jeg selv blevet 18, og har taget fra 55 til 66 kg (1,69 i højden..) fra sidste sommer, stadig med fedtprocent på 9,7% :P - Så iår har en masse frækkerter vist sig noooget mere overfor mig end forrige år, and DAMN I LOVE IT :D

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2005 17:56:39
Svar/Indlæg:
2453/80

kan jeg udemærket godt se :)
men forskellen på mig og de andre nye er at det langt fra er nyt for mig.. har kørt bil / gokart / meget andet med motor i 10 år.. godt nok ikke så meget på offentlig vej.. men det har helt klart givet mig en go portion erfaring, manøvre skills osv..
det er selfølgelig ikke 100% det samme, men mht. til udskridning, kørsel på is osv, tror jeg jeg har lidt større chance for at komme heltskinnet ud af en shitty situration end så mange andre som har haft kortet i 2 eller 5 år ;)
skal måske lige siges at min gokart er pænt svær at kontrolere.. men kan styre den på sne og is.. og når jeg siger is mener jeg spejlblankt.. en sø f.eks... har prøvet det ;)
desuden ultra sjovt sted at køre..
har hat 5 biler før jeg fik pappet...

og så har jeg heller ike den der holding med at jeg bare er king of the road bare fordi jeg har kørekort, som visse andre(golfmongolerne) har :00 :e

desuden har jeg næsten overholdt fartgrænserne indtil nu.. og tror nu heller ikke jeg fik lov til at tøffe alene rundt i mors dyt hvis de gamle ikke stoler på jeg kører pænt og iøvrigt kan styre den når den kører sidelæns.. hvilket den meget gerne vil i det her lorte regnvejr :p

men selfølgelig er jeg da heller ikke perfekt i trafiken...

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2005 19:23:03
Svar/Indlæg:
2353/24
Ting som jeg knap så godt kan lide:
- knallerter(kørere) som kørere 40km/t+ på cykelstien.
- "proff" cykellister der cykler ude på vejen istedet for på cykkelstien. :00
- Bilister som er ude at køre søndags tur.
- At folk ikke kan finde ud af at accelerere op til den max tilladte fart rimelig hurtigt.
- At folk ikke kan finde ad af at holde farten på vej op ad bakke.
- At folk ikke kørere 80km/t hvor man må... turister, og folk med anhænger osv. er det ok.

De gode ting:
- At nogle folk er hensynsfulde.
- At jeg kan accelere fra de fleste brian'er
- At se (i bakspejlet) Brian'er banke i rattet, når man accelere forbi dem i en ældre Saab 900 (2,0L) :p
- FRIHEDEN (der er dog nogle forpligtelser som ala. man ikke skal drikke uhæmmet).
- Cykkelister/knalerter som kørere efter færdselsloven.
- At køre i en kollonne hvor alt bare glider som det skal..

Teresa

Moderator
Tilføjet:
31-07-2005 21:46:11
Svar/Indlæg:
2458/91
hader:

- Brian´er.... x(
- Billister der tager ydersporet på motorvejen med 200 km/t :l
- Cyklister der insisterer på at køre gennem en køen hen til bussens fordør. :x

Elsker:

- Når en Hjemmeværns lastbil kører forbi én og 10 fyre stikker hovederne ud og råber: "bella, bella, putte, nutte....." he he... :r

Elminster.

Superbruger
Tilføjet:
01-08-2005 21:12:20
Svar/Indlæg:
1476/44
25#

Sjovt nok, det siger de også til mig ;)

Teresa

Moderator
Tilføjet:
01-08-2005 21:18:57
Svar/Indlæg:
2458/91
*LOL* *LOL* *LOL*

Du er sgu for underholdende til tider..... :e :e :e :e

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2005 01:02:49
Svar/Indlæg:
1419/29
#26 Haha learn...
lang håred bavian? :)

Sp0n

Superbruger
Tilføjet:
02-08-2005 14:31:20
Svar/Indlæg:
73/4
Jeg elsker:
- At køre bil
- At køre motorcykel
- At skråle med på musikken når jeg kører
- At cruise rundt og glo på damer 8)

Jeg hader:
- At der er VANVITTIGE ventetider på at få en skide køreprøve! Var til teori d. 11 juli og går bare og venter og venter på at få udvidet pappet til kat. A og det bliver så først d. 15 august
- Folk der tror de skal dreje ud foran mig, når det medfører at jeg skal røre bremsen det mindste - Der står for fanden i færdselsloven at det skal ske uden at være til gene for andre trafikanter!
- At Sajmon ikke kommer med en varevogn idag, så jeg kan få flyttet :f
- Folk der ikke trækker til højre på flersporede veje, når de ikke kører det tilladte...
- Kvindelige bilister - Der er så mange der er så ringe (Og jajajaja, ved godt at det er knægtene på min alder der står for skaderne...)

Teresa

Moderator
Tilføjet:
02-08-2005 14:50:09
Svar/Indlæg:
2458/91
skal lige siges at grunden til at kvinder kører så dårligt er, at de hele deres liv har fået at vide af mændene at 10 cm faktisk ER 18 cm.... ;) :p

sååååh.... ikk være efter kvinderne pga deres afstandsbedømmelse.... :e :e :e :e

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
02-08-2005 15:05:19
Svar/Indlæg:
14079/622
->#30

Hahaha :e:e:e

Det er nok ikke helt forkert ;)

Sp0n

Superbruger
Tilføjet:
02-08-2005 15:12:21
Svar/Indlæg:
73/4
Det var nu ikke så meget afstandsbedømmelsen jeg var efter... Mere deres rumlige intelligens der generelt er ringe - Og så deres totale mangel på overblik...

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2005 15:22:33
Svar/Indlæg:
2453/80
hehe.. min kørerlærer sagde hele tiden at de satans kvinder bare ikke kan køre bil.. og så er de max stædige i trafikken!
siger hun!

:e

Teresa

Moderator
Tilføjet:
02-08-2005 17:18:00
Svar/Indlæg:
2458/91
manglende rummelige intelligens og overblik.... må jeg så være fri....

prøv i lige at magte:

20 skrigende børnehavebørn
telefoner der kimer
5 perleplader der skal stryges
2 der mangler deres pokemonkort (og derfor hyler)
samt 2 unger der har pisset i bukserne.....

SÅ kan vi snakke overblik drenge..... :e :e :e :e

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2005 18:17:51
Svar/Indlæg:
1419/29
#30 *LOL* :e

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2005 18:41:23
Svar/Indlæg:
2453/80
forestil dig en blondinde der har indrette bakspejlet således at hun kan se sig selv og lægge make up mens hun køre over for rødt og bliver torpederet at en lastbil...

hvad gør blondinen med uhh så meget overblik så? :p :e

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2005 18:52:44
Svar/Indlæg:
3169/185

Ligger mere makeup på for at skjule skaderne ? :P

Teresa

Moderator
Tilføjet:
02-08-2005 19:28:12
Svar/Indlæg:
2458/91

oki.... men lastbilen kørte kun ind i hende fordi han havde travlt med at glo oppefra ned i hendes kavalérgang.... ;)

#36... :e :e :e :e :e :e

Elminster.

Superbruger
Tilføjet:
02-08-2005 20:24:05
Svar/Indlæg:
1476/44
28#

Ikke det ligner, har Hanekam :)

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2005 15:31:05
Svar/Indlæg:
10398/435
Hader:
Kvinder der kører.... det er ikke bare for at sige det, men noget som er kommet gennem bitter erfaring. Hver gang der er en som kører åndsvagt, tænker man "det er en kvinde", og når man så for at se.. ja så er det det sgu også.

Elsker:
At dytte ved bare den mindste ting. Jeg sidder altid klar til at springe på hornet. Det bliver vel også til et sporadisk dyt ca hver 10 min. Folk glor altid :e
Husk, folk som dytter, opfordrer til at dytte igen.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2005 15:35:47
Svar/Indlæg:
10398/435
#34, det #32 mener, er at kvinder ikke har sans for dimentioner.. det er skam påvist.. det ses lettest ved at parking og når man skal ramme noget ved et kast.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2005 15:46:00
Svar/Indlæg:
10398/435
har aldrig selv skadet saxo'en... fik dog en dame(i bil) på bagkofangeren.. det var ved almindelig kø-kørsel, altså start/stop kørsel.. hun sagde hun ikke "vidste" hvad der var sket.. bagsmækken ville ikke lukke derefter.. 20000kr kostede det hendes forsikring..

jo, flere mænd dør i trafikken (dooh, mænd kører mere)... men det er fandme damer som laver alle de små ting. drejer ud af p-pladser og skraber den anden bil. smækker døren op i noget. bakker ind i sten, stolper. skraber fælgen mod kantstenen osv... (har oplevet det hele plus mere!)

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2005 16:15:59
Svar/Indlæg:
3169/185
Illu, nogle kvinder kører riiigtig klasse...

Var på vej hjem her forleden - anyways, nede ved virum torv (det lille firkryds ved stationen) - skulle jeg til venstre... Så kører der en kvinde foran, hun vælger så at stande ligeforan forgænger overgangen i krydset, og vente... Hun ventede på at lyset skiftede så hun kunne kører igennem midterrabatten og over til fakta, JAMEN SHIT DA !!! - Hvis der havde været bare en bil mere bagefter os havde der været traffic jam der ville noget...

1. Det er ikke lovligt

2. Hvor dum er man hvis man ikke kan lurer hvilke følger det kan have??

- 12k

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2005 17:47:12
Svar/Indlæg:
10398/435
#43... hehe, det var så dér jeg havde stået lodret på hornet! kom du fra holte af grønnevej?

jeg synes også krydset er lidt irriterende, kommer man fra stationen så kan man ikke komme ind til fakta uden at u-vende. Og den uvending jeg laver står altså også på en omgang over-midterrabatten... men jeg gør det kun hvis der ikke er biler som kommer fra sogenfri via grønnevej...

ps. er flyttet til kbh nu. skal lige update profilen....

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2005 17:55:00
Svar/Indlæg:
3169/185

Nej, havde været i City 2 ;) - Kom fra tjaaah, den vej med Virum station på :P - og drejede til venstre af vejen som går mod sogenfri... (jeg bor på ringerbakken, første vej efter virum park)

Well, hun kunne eventuelt have lavet en U-vending og undgået at køre over midterrabatten, hun kunne have kørt videre og lavet en uvending længere henne ad vejen, hun kunne have parkeret ved de altid-tomme parkeringspladser... (Nu ved jeg ikke liige hvorfra du boede i Virum, men satser på du godt ved at hele virums læge holder til på virum torv "John Albrechsen" eller hva han nu hedder :P - anyways parkeringspladserne derhenne er altid ledige ;) )

- 12k

Hele9us

Overclocker
Tilføjet:
04-08-2005 18:21:12
Svar/Indlæg:
311/38
Fartbøder og knallert 45'er...

Civilbetjente på motorvejen er helle rikk for sjove når man kører i TDI'en :/

Hele9us

Overclocker
Tilføjet:
04-08-2005 18:22:41
Svar/Indlæg:
311/38
Hovsa... Elsker også de Motorcykel betjente der har 5minutter til de begynder på deres razia at lade en køre videre, selvom man ikk har sele på :D

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2005 18:41:37
Svar/Indlæg:
10398/435
jeg er aldrig blevet stoppet :e Er blevet blitzet to gange men kun en bøde... 96 på en 80 strækning.. og så en enkelt p-bøde. er lidt stolt over at det ikke er blevet til mere.. :p

kan godt følge dig mht knallert, jeg tænker dog mere på larmen... fatter ikke at folk skal få dem til at larme.. specielt når det er sådan en fimset lyd, wiiiiinnn. kan dog godt lide en god bass fra potten på en bil.