jamen lad mig nu se :D
jeg hader:
nybilister; typisk din 18 årige med 1 uge gammelt kørekort, der har taget lån i banken til hans golf gti, og tror han ejer hele verden..
folk der tror byzone er deres personlige racerbane...
folk der syntes krydsræs er det fedeste i hele verden...
folk der ik fatter konceptet med at flette
folk med indstillingen: "selen får mig til at ligne en nørd" og/eller "min bil ser sejere ud når jeg kun har tændt tågelygterne, så det SKAL jeg da ha 24/7"
Udgifterne, især de "ligegyldige" i form af tårnhøj forsikring og benzinafgift.
og nu til det sjovere...
jeg Elsker:
min bil... hvem fanden gør ik det ? Den er min på godt og ondt, dvs, den er betalt, men den koster stadig en milliard i forsikring, benzin, vægtafgift og reservedele.. (så kan jeg lære det :00 )
folk der fatter at flette.. I ejer :)
At komme op til et kryds, for at finde mig selv holdende ved siden af en sølle golf, indeholdende en 18 årig klaphat iført cap, og en blondine med pustop-patter ved sin side. Han gasser op, jeg gasser op, lyset bliver grønt, han lægger fra i et inferno af thansen-bagpottelarm og hjulspin fra sine sølle 185ere, alt imens jeg holder og smågriner lidt for blot at køre stille og roligt frem. Passere ham 100 meter længere fremme, fordi han står og hyggechatter med en panner :D
Esker at høre musik i min bil, kan sagtens finde på bare at køre rundt 1 times tid og høre lidt muzakka (når udstødningen ikke strejker) :)
det var nok det væsentligste af det..
ohh ja, elsker sq da også Sajmon, men i må ik sige det til nogen...