ADVARSEL mht. SHG.dk A/S

Diverse d.  01. august. 2005, skrevet af Amin
Vist: 270 gange.

Amin

Superbruger
Tilføjet:
01-08-2005 11:48:30
Svar/Indlæg:
205/51
Goddag folkens.

Jeg har nu haft min 17' LG fladskærm fra shg, til rma sag to gange. Første gang var det pga. den i høj grad irriterende ghosting effekt, og anden gang fordi den simpelthen ikke ville vise noget billede, og begge gange fik jeg skærmen tilbage med et testgebyr. Den anden gang jeg sendte fladskærmen ind til shg, viste den simpelthen intet (og heller ikke på 4 forskellige computere) dagen efter shg havde fået skærmen hjem, ringede teknikeren til mig og sagde at skærmen faktisk viste et billede, og at alt virkede i skønneste orden. Javel ja.. Jeg fik så en email af shg, hvor der stod at skærmen ville blive sendt tilbage dagen af teknikerens check, men det blev den så ikke, jeg ventede dog en uge hvorefter jeg ringede ind og spurgte om de overhovedet havde fået sendt den( og det havde de selvfølgelig IKKE). Jeg fik så fladskærmen tilbage, hvilket gav præcis samme resultat, som på det tidspunkt hvor jeg sendte skærmen ind til dem. Idag var jeg så henne med min computer og fladskærmen hos shg, for at SE med mine egne øjne, om de egentlig kunne få den til at virke, AND GUESS WHAT: Det gjorde den sgu IKKE.. så kan man fandeme ikke være mere til grin! Så hvad skete der egentlig ved den anden rma-sag? Er jeg blevet snydt af en shg tekniker? Jeg testede alle forskellige stik til skærmen, og jeg testede endda fladskærmen på 4 forskellige computere, så den var faktisk temmelig død i mine øjne, men det synes shg teknikeren altså ikke....

Amin

Superbruger
Tilføjet:
01-08-2005 11:51:21
Svar/Indlæg:
205/51
Jeg fik så en email af shg, hvor der stod at skærmen ville blive sendt tilbage dagen *efter teknikerens check