#5 Det er godt, at du kan oc'e kortet så meget, da et le-kort kører med lavere vcore (mener det er 1.1v) Og hvis du derfor skruer op for den, giver det meget i langt de fleste tilfælde.
Jeg har selv haft to 6800-kort, Leadtek og POV, og der havde jeg erfaring med, at kortet clocker en del bedre ved at hæve vcore.
Mit Leadtek clockede kun til 360 med pipes åbne, men hvis jeg hævede vcore fra 1.2v til 1.5v kunne det køre omkring 420 på core. Ram var der ingen ændring ved, men de kunne så også køre 967 mHz :p
Med POV var det en del bedre. Der monterede jeg er Zalman vf-700-cu, og flashede til 1.5v.. Det kort kunne ramme omkring 450 mHz stabilt på core, så det var jo meget godt. Mener, at den forrrige ejer havde ramt lige over 13k med kortet.
Til sidst vil jeg lige sige, at du sagtens kan bruge bios'er fra andre producenter end Leadtek, jeg havde i al fald ingen problemer med det. Du skal bare sørge for at holde dig fra 6800gt- eller 6800ultra-bios'er, da der er flere ram på de kort, og de kører med andre timings.
Edit:
Det er faktisk mig der har lavet den der guide :e